MENU

18:43
סקס ראשון - אילו רגשות, או "שלום, בתול"!

מין ראשון הוא תהליך במונחים של משמעות אינדיקטורים של האחריות הנדרשת ניתן להשוות עם סטארט-אפ של אדם ב מֶרחָב.

אסקרטים מקצועיים מתכננים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק הצדדים הטובים לעבוד.
דירות דיסקרטיות בחיפה

למעשה, זה. וברור, נערות רבות וצעירים שאלות נפוצות על מין ראשון, כתוצאה מאיזה מנועי חיפוש דפדפן לשבור מבקשות עבור "אילו רגשות במין הראשון?-.

התוכן של המאמר

1 קומפלקסים 2 קומפלקסים של גברים 3 קומפלקסים של גבירותיי 4 אם הכל הלך נהדר 5 אם הכל הלך רע 6 איך לצאת מיקום בלתי מובן?

כולם רוצים לגלות מראש ככל האפשר, כך לא הפוך טעויות ואינם מעזים על זיכרונות. אתה חייב לדבר עם אדם אהוב גלה מה בדיוק נתן לו רגשות אחרים מהמין הראשון. ואז אתה צריך לקדם את המוח על איך להתגלגל את הקרבה שלך לתהליך נעים לשני הצדדים. הדבר העיקרי - אמון חבר חבר וכל מעשיהם לבסס על אהבה אמיתית.

מורכבות

לא בטוח ביסודו בתוך עצמנו או לא - במקרה כל כך בסיסי, כמו מתחמי הקרבה הפיזית הראשונה כל מובטחת שיש. רק כמה מיומנות להסתיר אותם. רגשות ממין הראשון יכול גם להיות שונה, ולא צריך להיעשות על בסיס שלהם מסקנות חפוזה או קח כמה החלטות אם אתה באמת אוהב את השותף שלך.

קומפלקסים גברים

דעות קדומות מבוססות בדרך כלל על ראתה בפורנוגרפיה רולים סצינות, שם, באופן טבעי, הכל מוצג בכרכים hyperboulsed, כך צופים איבדו. מוכר חומרים דומים, בנים מתחילים חושב שהם עדיין אדם נורא מן הגליל, כמו:

מַר זין גדול. לפחות מה הצעיר הוא בטוח בתוקף כי אתה צריך להיות ענק חבית במכנסיים, כדי לא לספק את הגברת האהובה, הצביע לחלוטין על מה שאנחנו אוהבים את האיש עדיין, ולא איבר אחד מסוים. "והשנים לעוף ...". רוב הנציגים רצפה חזקה משוכנע היטב כי סקס צריך להימשך כל הלילה. Nuuu, או לפחות 6-8 שעות. רק אז הגברת תפתח את מאה אחוז הנאה. זה לא נכון. משמעות המין היא שההנאה השתפרה בת זוג. ואת משך הזמן שלה לא משפיע על איכות. העיקר - S אהבה ודאגה לגבי השותף לעבוד איתו ניסיון במיטה, אז כל בְּכָל פַּעַם. "סילבסטר בחדר האוכל". וכן, עדיף להיות שאוב כמו סילבסטר סטאלון, את החכם, כמו קונפוציוס, מוצלח, כמו לאונרדו די קפריו מעולה כמו רפאל. ורק אז הקרבה הפיזית יעבור בהצלחה, ואת הרגשות מן המין הראשון יהיה בלתי נשכחת! סרקזם כפי שאתה מבין.

קומפלקסים של גבירותיי 3

דעות קדומות הן אישיות בלבד ובדרך כלל תלויה "פואונים" יפה. מה שאישה מודאגת החיים האמיתיים, על זה זה יהיה לדאוג במיטה.

"והשכן ציצים יותר". בסיס בסיסי. גודל השד הוא לא רק עבור חבר 'ה, ועל גבירותיי. כן, גברים רבים אוהבים להסתכל על החזה הגדול, אבל באמת עקרוני על חזה היחיד שלהם של האהוב ואת הגברת היחידה. זה מריח כמוני. עבור נציגי רצפה יפה, הריח הוא לעתים קרובות חיוני כמו בבחירה של שותף. ובמהלך הספיה. עבור הנערה ביסודו של דבר, כך שלא היו שום ריחות אחרים. אני חושב שכולם מבינים את זה לפני שהמין יש צורך לשטוף בדקדקנות ולשים במיטה, לאוורר את החדר. אני לא יפה מספיק.

מקצועי apcrates רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה בדרך כלל לא את הרגעים הטובים רק לעבודה.

לא המסתורין כי בנות רבות בחשאי (ולא בחשאי גם) רואים את עצמם במהלך יחסי מין. כדי לוודא שהם די יפה עבור עירור אמיתי של השותף. ברגעים אלה, הנשים לא חושבות בכלל על הגורם האנושי, לא מבינות את האמת כרגיל, אשר מעריצה אדם ספציפי אדם, ולא המראה שלו. אה, ואני גילחתי רגליים? מורכב זה יהיה למעשה לזרום מתוך השני. במהלך הקרבה, האישה מביאה לעתים קרובות מספר עצום של שאלות לגבי הפרידה שלו. זה בסדר, אבל זה באמת אפשרי להימנע אם אישה תבצע בוטח בבחור ויודע בדיוק מה הוא אוהב אותה לפחות. ואז הרגשות מן המין הראשון יהיה בלתי נשכח. אני יומני. פעילות במהלך המין - נושא בסיסי לנשים. כמה נשים מנסים להיות עליז במיטה, אחרים להפקיד את תהליך המינוי שלהם לשותף, וזה נורמלי. זה לא עושה שום מוגבלות, אבל רק תכונה של הלא נכון!

אם הכל הלך

בהזדמנות זו אין מה לומר. הכל בצורה מושלמת? ראדה בשבילך! כנראה בשבילך היה נחמד לבזבז זמן יחד ולספק נכון בעצמך ולשותף הנאה.

אם הכל הלך רע 5

עם זאת, כולם קשה יותר. אם אתה צוין, זה שווה לשמור על הראש שלך כי זה לא תמיד מתרחשת במיוחד. אף אחד לא רוצה לספק כאב או אי נוחות אהוב איש. העיקר הוא להאט ולנסות להירגע. לקחת את עצמך ביד, לאסוף אומץ ולגלות את כל השאלות הבסיסיות.

איך לצאת מ מיקום בלתי מובן?6

דבר, שיחה ושיחה שוב. וזה נורמלי. לא כולם יש ניסיון, ולא כולם מבקשים לקבל את זה, רוצה מאה אחוז איש אחד בלבד.לכל אדם יש מספר בלתי מוגבל של מתחמים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

אז לא להפחיד את הרגשות שלך במהלך סקס ולא לטרוח, אם משהו משתבש, אני ממליץ להזהיר את השותף שיש לך את 1. אם אדם מתאים, הוא ינהג זהיר מאוד וללטף. ובכן, בשבילו, הבתולים שלך תהיה פרס נעים. אין צורך לפחד את התהליך הזה - זה בלתי נמנע. וככל שתרגיז את עצמך יותר, הכל כואב ויותר נורא יתקיים בסופו של דבר. להירגע ולמנגן כדי ליהנות ממין ראשון. מדגם שני לעשות זה לא יהיה! כפי שהוא ברור, הזיכרון הראשון אינו ממוחזר.

Просмотров: 90 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar