MENU

19:14
שיעורי ריקודי בטן מקוונים

ריקוד מזרח תיכוני, צעד מסורתי של טורקיה, https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Nahariya.php

הרעיון ליצור רשימה של שיעורי ריקודי בטן באינטרנט עשוי להישמע בלתי אפשרי אלא אם כן אתה רקדנית בטן.

ריקודי בטן מצריים (לפעמים נקראים גם "המזרח התיכון" או "המזרח הקרוב") לווה במקור במוזיקה מבוססת אטבה שהייתה לה חתימה דופל מטר של 4:4 וביטויים ברורים ברמת רבע התו. זוהי צורת תנועה מרתקת שיש בה מנגינות מושכות עין ומעוררת רגשות מגעגועים וזעם ועד לחגיגה משמחת.

שיעורי ריקודי בטן מעודדים אותך לא רק לידע תרבותי אלא גם לרווחתך הכללית. אם אתה מוכן לטבול את עצמך בחוויה הזו, לאוסטרליה יש את המקום המושלם בשבילך!

האם חשבת פעם ללמוד על האמנות העתיקה של ריקודי בטן? יש הרבה מיתוסים שמקיפים את סגנון הריקוד האלגנטי והאקספרסיבי הזה, כמו העובדה שהוא גורם לך לרדת במשקל, כמו שהוא תמיד איטי אבל במקום זה יש גם כמה סגנונות היפ הופ.

בתרבויות ערביות וצפון אפריקה, נשים רוקדות בפומבי כדי להביע אושר, שמחה ולחגוג. זה היה גם עניין של ערעור הנורמות החברתיות על ידי העזה להראות חשופות חזה או לזנות. לכן, זה נקשר לפלרטט.

מטרתנו היא לספק לרקדנים צעדים לקישוטים שונים ברמת קושי גבוהה כדי שיוכלו להצטרף בקלות לחגיגות חופשת העיר ניו יורק!

ריקודי בטן מבוצעים בדרך כלל כבידור, כמו גם כמקצוע.

בטן הייתה דומה לריקודים מודרניים כמו ג'אז וקברט שהופיעו בשנות ה-20. מתפתחים מתוך צורות ריקודי עם אמריקאיים במערב כמו ה-cakewalk, טראק הודו וטקסס טומי. מלבד בידור הקהל, רקדניות בטן מופיעות לאירועים פרטיים ובאירועים שונים לרבות חגיגות חג מסורתיות, כאשר הן עשויות ללבוש תחפושת כמו שהופיעה במצרים העתיקה.

הטכניקות נחשבות לשימוש לראשונה על ידי נשים עיראקיות בתחילת המאה ה-20, למרות שההסבר הפופולרי נובע ממסורת הריקוד המזרחי של סלא'ט באזי למטרות בידור, מחקר אחרון הראה שתיאוריה זו אינה מדויקת היסטורית. יש נשים שמבצעות ריקודי בטן כי זה בונה הערכה עצמית, משהו שחסר מאוד בקרב חברות הנשלטות על ידי תרבויות רבות]

Просмотров: 65 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar