MENU

זו שאלה שאנשים רבים שואלים ולא תמיד קל לענות עליה.

כמה מהגורמים שעשויים להילקח בחשבון כאשר מחפשים את המקום הטוב ביותר לקבל עיסוי הם:

- סוג העיסוי שאתה רוצה לקבל דירה דיסקרטית בקרית אתא

- טווח המחירים שאתה מוכן לשלם

- מיקום הספא או הסלון

הייתי בבית של חבר והיה להם את כיסא העיסוי הזה. זה היה כל כך נוח שנרדמתי בו.

אני באמת רוצה לקנות אחד מהכסאות האלה לעצמי. הבעיה היחידה היא שאני לא יודע איזה מהם לקנות. יש כל כך הרבה בחוץ ואני לא יודע מאיפה להתחיל לחפש. אני גם רוצה משהו שיתאים לדירה שלי, אבל גם לא יתפוס יותר מדי מקום.

אני צריך עצה מהיכן המקו ... Читать дальше »

Просмотров: 67 | Добавил: connies9uw | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

עיסוי ארוטי הוא סוג של עבודת גוף המשתמשת בידיים, אצבעות, אמות ומרפקים כדי לתמרן את השרירים ורקמות רכות אחרות של הגוף.

האטימולוגיה של המילה 'אירוטי' מגיעה משתי מילים יווניות: 'ארוס' שפירושה אהבה ו'-טיק' שמשמעותה הנוגעת או מאופיינת בה. המילה הייתה בשימוש לראשונה באנגלית בשנת 1656.

עיסוי ארוטי הוא סוג של עבודת גוף המשתמשת בידיים, אצבעות, אמות ומרפקים כדי לתמרן את השרירים ורקמות רכות אחרות של הגוף. האטימולוגיה של המילה 'אירוטי' מגיעה משתי מילים יווניות: 'ארוס' שפירושה אהבה ו'-טיק' שמשמעותה הנוגעת או מאופיינת בה. המילה הייתה בשימוש לראשונה באנגלית בשנת 1656.

עיסוי ארוטי הוא סוג של עבודת גוף הכוללת מניפולציה של הרקמות הרכות, השרירים והמפרקים של הגוף. זהו סוג של טיפול במגע שמטרתו להגביר את המודעות ולשחרר מתחים בגוף. ... Читать дальше »

Просмотров: 54 | Добавил: connies9uw | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)

עיסוי הוא סוג של עבודת גוף הכוללת מניפולציה של הרקמות הרכות של הגוף. עיסויים מבוצעים בדרך כלל על מחצלת על הרצפה, אך ניתן לבצע אותם גם במשרד או בחלל מקצועי אחר.

ניתן לתת עיסוי להרפיה כללית, או לטיפול בבעיות ספציפיות כגון כאבי גב תחתון או מתח שרירים. עיסוי משמש גם במקרים מסוימים כדי לסייע בהפחתת חרדה ומתח. אדם העוסק בעיסוי עשוי להיקרא מעסה או מעסה.

הוכח כי עיסוי משפר את זרימת הדם ומפחית את הורמוני הלחץ, מה שיכול להוביל לשיפור הבריאות הנפשית והפיזית. זה עשוי להיות גם יתרונות עבור אנשים עם תנאים מסוימים כגון דלקת פרקים ופיברומיאלגיה https://elitediscrete.com/region/Discreet-apartments-in-Hadera.php

החלק הזה עוסק בעיסוי אירוטי באזור שלי. לא ברור למה מתייחס הנושא הזה, עם זאת, נראה שמדובר בסוג של עיסוי בעל אופי מיני.

... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: connies9uw | Дата: 18.12.2022 | Комментарии (0)