MENU

13:11
מה היה סקס בברית המועצות ולמה זה לא היה? או שזה הכול?

מה היה סקס בברית המועצות? איזה אמצעי מניעה אנשי הארץ שימשו, ולמה לימון נחשב לאחד הכי הרבה שיטות יעילות כדי למנוע הריון? כיצד נלחמו השלטונות שחיתות, כמו גם מחלות המועברות מינית? כפי נענש בין אם באופן כללי להפלה?

התוכן של המאמר

1 רדיקלי לִיבֵּרָלִיוּת 2 אפקט מלחמות 3 ב 1970s 4 ב חיי היום - יום

בשנת 1986 שנה במהלך טלטקציה של מדינות הסובייטים עם בריטניה על כל העולם הוא הודיע ​​כי אין סקס בברית המועצות. זהו ביטוי התקשורת של אותן שנים מיד לעתים קרובות זה הפך ציטט ברחבי העולם ירד בהיסטוריה.

ב המחקר של עיתונאים אלה פנה לאוסף האלקטרוני מגזינים, יומנים אישיים של המאה ה -20, לאלה המתגוררים בארץ המועצות במומחים שנות ה -70 בתחום הגינקולוגיה כדי להסביר כיצד התבטאה התפיסה צד אינטימי של החיים.

קיצוני לִיבֵּרָלִיוּת

בְּ כי ישירות המונח "מין" החל להופיע בדיבור רק עם אמצע שנות החמישים, לאחר השלמת עידן סטליניסטי, ביטול האיסור הפלה, היצירה של המדינה הסובייטית הגיעה יחד עם חידושים מהפכניים אמיתיים בחייו האינטימיים של האזרחים.

קוד הנישואין והמשפחה של אותן שנים לא הטילו איסור על תהליכי הנישואין, העניקו למין עם אותן זכויות, קיימו עמדה נאמנה ביחס לצאצא. חדל להיות העונש כניסה ליחסים הומוסקסואלים. בשנים הראשונות של הקמתה של המדינה הקומוניסטית, הרשויות קיימו מהפכה רדיקלית של המיניות של נציגי נשים. היא נועדה להציג את השחרור המלא של הנשים מנישואין, כפי שהיה ברור שהוא יגביל.

ארץ הסובייטים הפכה לאחת המדינות הראשונות של הפלות חוקיות. עבור כל זאת, תקופה זו נכנסה לסיפור כעידן של "ליברליזם רדיקלי".

בשנת 1924 השנה פורסמה מצוות מין אגדיות. אבל דיונים על "איברי המין נמשכו רגשות ".

אֱמוּנָה טְפֵלָה לא רק במהלך סכסוכים הקשורים לתחום הפוליטי, אלא גם ב "שיחות מטבח". על אודות. Bessarabova כותב ברשומות אישיות מ 1925 של השנה: "לעולם לא אאמין שהנערה בגיל 25 אינה מתנהגת סקס חיים עם גבר. זה סוג של שקרים, או איזה סוג של urbarny ".

יַחַד הליברליזם הסתיים בשינוי בלנין. רעיונות ביחסים בין זכר רצפות נשים הפכו אחרת בתכלית: סטלין דבקה לדעת שהמשפחה היא מעוז המדינות.

התקשות רוסית ושאויות של המידע זרקו תצוגה שגויה כי ליווי הוא בהכרח משהו מביש, כך, יש להעביר עובדה כזו. אבל מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין גנרל לגמרי עם זנות.
נערות ליווי במרכז

הידוק המסגרת בחיים האינטימיים של האזרחים החלו. אבל כוח הצורך גידול האוכלוסייה. נשים החלו לספק דקירה חופשת לידה, וחידושים הופיעו בגני ילדים לפחות איכשהו לפשט את חייהם. אבל באותו זמן, ההליכים היו קשים גירושין, והומוסקסואליות של הגברים נאסר על ידי החוק הפלילי.

ב 1930S אסר הפלה. M. Svienne, לתקן את הנתונים על זה, התלונן: "החיים הסקסיים מונעים גם למסגרת נוקשה. אתה אפילו לא יכול לחלום על חופש ". לאחר שנים, הסופר שאל: "איך הפלות רבות ליום תוצרת מוסקבה? מחיר אהבה של סוג ".

זה היה תחילתו של כל גל המוות עקב הפלות שגויות, שלהם השלכות. בשנת 1935 באזור העירוני (בכפרים מספר מקרי מוות דומים לא נחשב) 451 מקרים של אקסודס קטלני נרשמו, וכעבור שנה זה כבר היה 910. מספר מקרי המוות גדל ברציפות עד המלחמה הפטריוטית הגדולה, הסימן באזור העירוני הגיע לשנת 2000 - מת בניסיון להפריע להריון כל תושב שני שלא רצו יֶלֶד. ואז, על פי ההצהרה של כמה היסטוריונים, "נהרס המלחמה מערכת יחסים רגילה ".

בקרוב אף אחד לא היה נכנס לדיונים על מערכת היחסים של קומות. במגזינים של אותם שנים כמעט לא להזכיר שום בעיות אינטימיות. צעיר בן 15 כותב בשנת 1941 שָׁנָה:

"רוב מצחיק טמון בעובדה שאנשים, אם כי הם מדברים על "אהבה", ליצור הרושם שהם מתעלמים מחיי מין; הם לא מדברים עליה תחשוב עליה הרבה ... כמובן, השאלה החשובה ביותר בגילאי 15-16 שנים שאלת התבגרות ». הוא מוצא מצחיק שאמו מאמינה כי הצעיר מקושט בנושא דומה, אם כי זה אשה משכילה.

לְהַשְׁפִּיעַ מלחמה

כבר דרך 36 חודשים צעיר זה נפל קורבן להילחם. "המלחמה היתה גם התקפה על יחסי מין בריאים, כתב הארכיביסט הסובייטי ב -1944. "מִלחָמָה הפרה, ולמעשה הרסה לחלוטין יחסי מין נורמליים ". הוא מפחיד את ההשלכות של האירועים האלה. ולמעשה, ההשלכות הסופיות של הרס עדיין נשאר הדים באנשים ובגישו אינטימי צד של החיים.

שֶׁלוֹ דמות ספרותית עכשווית, סובייטית, כותבת על הצד האינטימי של חייו: "רציתי להשתלט עליה. היא התנגדה לראוס ... הפסקה קטנה החזירה אותו שליטה על עצמך ... מיהר בגסות, וזה היה כמו אונס ".

ב הפלות באמצע שנות החמישים היו חוקיות. זה היה תערובת נוראה עם היעדר כל מיני ידע בתחום המיניות. M. Muravyova: "הטוב ביותר מקרה ילדה לומד על ימים קריטיים מאמא ". זה לא התקבל אינטימי ניסיון להתקשר "סקס". שימוש נדיר של מונח זה הוא ציין ב 50 שנים רק ברשימות של האמן n. Muravyova, אשר בשנות החמישים מחולק תחושה לאחר הייצור המערבי. "אמנות יפה ... אבל כל זה שואפת למין אחד, וזה קורה כל כך בגלוי ". הוא ייכשל התוצאה היא כי באופן כללי מסיבה זו זה מחזה לא נעים לכך.

השתמר ואת פרקים בודדים מן המדיום של המחנה - שנה לאחר מכן מרגע כתיבה מידע קודם מחולק על ידי מדען, אשר בקרוב אחרי הגדול מלחמה פטריוטית שנשלחה לשרת תקופת כהונת פוליטית. אסירים המתואר כי הרצפה הנשית קשה יותר חסוי הזדמנויות להוביל חיי מין מאשר זכר. ובסביבתם, הרבה יותר הופיע חריגות, הם המציאו את כל הדרכים החדשות כדי לקבל שביעות רצון.

המונח "מין" בברית המועצות נכנסו לשימוש רק בשנות ה -60. ואיפה הוא הופיע, הוא ליווה בגינוי אישורים. אז, המדען הסובייטי שהגיע באותן שנים לדנית עמיתים, עם גינוי כותב על חיים אישיים זרים: "פילגשו ... התחיל יש סקס עם הקלאוס שלך בחדר האמבטיה כל היום ". הוא כותב, שהוא מכה אותו ומגנה בבירור את האישה האירופית.

למרות על כל הצניעות החיצונית, היא לא ליווה את הספטיקה קִיוּם. החיים האישיים של אנשים היו רותחים, אם כי מוסתרים בקפידה. ל דוגמה, כך תהליך זה תיאר את התלמיד G. זלין בשנות החמישים כאשר פתאום, הכיתה שלו ילדה לכל אחד אחרי שיעורי בית הספר:

"אָנוּ חשבה שהיא רק שמנה והיא היתה בהיריון. והתברר כי חלש ממני משקיף: בכיתה שלנו עוד באקלין בחודש השביעי! ואיפה פּוֹלִין?-.

באותו הזמן הבחורה מברית המועצות שיתפה את החוויה של קריאת עבודה זרה: "שם יש, למשל, מילים כאלה: "אישה מרוצה עושה קול OH-OH-OH". זֶה הספר, התורגם באופן לא רשמי, היא גם קוראת מצחיק מאוד ומצחיק.

ב 1970S_1970

"ציינתי ניסיונות להציג חינוך מין ", אומר פרופסור לבית הספר הגבוה כלכלה G. Muravyev. הוא ציין כי הקמת גבולות קשים לא התברר שהוא יעיל, השלטונות היו זקוקים לעשורים כדי להבין זאת, ו בשנים אלה, בקרב תלמידי בית הספר, השיעורים הראשונים המוקדשים למין יחסי.

ב 1970, עם התפתחות של מדעי הרפואה, מרכזים כבר החלו להופיע Sexopathology - על בסיס מכוני מחקר לפסיכיאטריה. אֶמֶת, הם פעלו רק בשלוש הערים הגדולות של ארץ הסובייטים. אבל זה כבר יכול להיחשב פריצת דרך מסוימת.

"הליכים הרפואה היתה קלה יותר מאשר "מאסטרס ומרגריטה" בולגקוב. בכל אחד הרכבה משמעותית הספרייה היו עובד על נושאים קרוב sexopathology, ורופאים של סקסולוג, אם היו להם הרשאות מתאימות, יכול לקרוא ספרות מגישה סגורה. והיו שם כל מיני עבודה, נגיעה בתחום הקשר המיני. צוות פסיכיאטרי היה קיים היכולת להכיר את פרוידיאן.

מֵידָע לא טבע רפואי על סקס הפך נפוץ: פופולרי היה הודי "Kamasutra". "" טיפים לגילוי צעיר "פורסם בטביה", - מציין מ '. Muravyova. למרות הפרסומים סיפקו תיאורים בפירוט מגעים סקס, לא היה שום דבר ליברלי בפרסומים אלה, בהם שמרנות נשמרה - רצפת הגבר הועלתה בראש הפינה.

מִזְרָחָן ויטלי רובין נקודות ברשומות האישיות של שנות ה -70, שהנושא הזה היה מישהו אחר עבור קומוניסטים. הוא מציין כי בסביבה הקומוניסטית, האזרחים אינם להראות עניין בשיחות על הצד האינטימי של החיים, כי זה משעמם.

חבר המפלגה הקומוניסטית של ברית המועצות אנטולי צ'רני-אנוש, קריאה אסורה עובד בשנות ה -70, כתב: "קראתי ... ג'ק כאב ספר. מַדְהִים ספר עם סט נדיר של טכניקות חזקות. נדמה היה לי שאני כבר מנוסה שאלות של אדם ... אבל כאן קצת הפתעות ". הוא רואה לקרוא כמו גילוי בעצמך הזדמנויות חדשות.

ב חיי כל יום 3

אֵיך פחות היה ההתנחלות, ריסוק גדול יותר שונה. רופא נשים T. Smirnova בשנת 1970 תיאר נשים כדלקמן: "צנוע סגור בעצמו. לדבר באי-רצון על היעדר הנאה ממין, לא רק כלום אל תתלונן ". היא מציינת את חיי המין לפני חגיגת החתונה לא התחיל. ולאחר שהצטרף לאיגוד הנישואין, אם כי הראשון סקס כזה היה - אף אחד לא משותף.

אִשׁוּר אכילת ג'ורג 'Muravyova: "Init של חברים מערים שונות וכפרים על נושאים, קשור למין. לא ליברליזם ולא כלום חיובי בתשובותיהם זה היה. נציג נציג יכול להודות את הזנות עד כדי כך הִזדַמְנוּת.

לישראל אין דעות קדומות, בזמן שאנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מודעים לכך שהאסקוויטן לא היה מלווה את הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת מודל הליווי של מחלקת ה- VIP יהיה מחוון הסטטוס.

כי זה היה מספיק שיש לה קשרים מיניים מתוך נישואין או שזה פשוט יצא החוצה בחלוק הפתוח.

הדבר העיקרי הקושי של טסק'ר ראה לא בעקרונות המוסריים של הקומוניזם, אלא בזה לא היו שם מקומות שבהם ניתן יהיה לקיים יחסי מין בברית המועצות: "הסר את המלון לא יכול להיות ... זה לא מוצא הטרוסקסואלי. חיפשתי מקומות מחברים, "קהילות" ».

התרגשות נציגים נקבה בעת ביקור במשרד רפואי, הרופא נקשר עם פחד מניתוח - במשך תקופה ארוכה של הפלה זמן שנערך ללא הרדמה כלל: "הרופאים היו על המרפק בדם". נָשִׁי האוכלוסייה היתה רק מספיק הזדמנות להפריע להריון בבית: מוזרק משקאות אלכוהוליים עם תערובת של סבון עם אפור, בשימוש כל מיני אמצעים מעוררים עוויתות שרירים, להציב את שורש הנרתיק פיקוס שיכול לעורר הפלה ".

דוֹקטוֹר מזהה שיטות כאלה על ידי ברברי. סמים הורמונליים למניעת הריון היו מסוכנים: גלולות אז עוררו עודף משקל. השיטה העיקרית אמצעי מניעה היה "לוח שנה". ברגע שהספירלות המיוצרות בברית המועצות הפכו נמכרו, הם זכו מיד לפופולריות: גינקולוגים היו אמורים, כי המטופלים שלהם צריכים להיות מסוגלים לשנות אותם לעתים קרובות, ונציגים נקבה עם כל הסכנה המשיכה ללבוש אותם במשך מספר שנים.

בסופו של דבר, אין זה מפתיע שכאשר במהלך הטלטה, הביטוי שאין מין בברית המועצות, עונה לתושב המדינה המערבית באתר הטלוויזיה, תושב ארץ הסובייטים, כל האולם צחק. ואפילו מאוחר יותר, אם לשפוט לפי הרשומות של היומנים, בסוף שנות ה -80 רוב האנשים בברית המועצות מתייחסים באופן שלילי לתעמולה של מיניות, וכן לכל ביטוי של חושניות אנושית.

בעשור אחרי עשור ריקבון הארץ, המנטליות של האוכלוסייה משתנה לאט, והשלכות שליליות רבות של השקפת העולם הסובייטית גורמות לדעת מה, עם זאת, מודע לא כל יורשי מדינת הסובייטים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

"לא היה שום מין בברית המועצות" - הביטוי האגדי. אבל אנחנו נאלצים לאכזב את האוהדים שלה. אנשים יש סקס בכל עת. ובתקופות מסוימות של התפתחות האנושות, קואיטוס היה מושחת יותר וולגרי יותר מהיום. בהשפעה של גורמים שונים, הנושא של המיניות האנושית פורסמה, ואז שוב "עשה את דרכו לאנשים". הכל מחזורי ואנחנו חיים בזמנים של פתיחות והכרה. למרבה המזל, היום יש לנו הרבה הזדמנויות ליישם אפילו את הפנטזיות הסקסי ביותר, ואנחנו לא צריכים לסרב ליהנות.

Просмотров: 89 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar