MENU

01:24
כל אחד צריך לדעת על זה - סודות של סקס ארוך

רבים מאיתנו כנראה חשבו על כזה עדין שאלה - איך אפשר להרחיב את המין, מהו הסוד סקס ארוך ככל האפשר כדי להפוך אותו ארוך, בהיר, בלתי נשכח, נתון גם את העובדה כי כדי להשיג אורגזמה - נדרשת זמן רב.

התוכן של המאמר

1 סקר סוציולוגי 2 טכניקות יעילות 3 ליווי מוסיקלי 4 תזונה נכונה 5 "טוב להתרגל טוב"

יש גברים שיכולים לבצע בלילה אחד כחמש - שבעה יחסי מין, אבל יש מי שעושה סקס פעם בשבוע, או אפילו פחות.

אז מה הסוד, בואו נתמודד ונסה להבין למה זה קורה וכיצד יכול את האיכות שלך חיים אינטימיים.

סקר סוציולוגי

על פי נתונים מסוימים של סקרים שונים של סוציולוגיים, צעירים אנשים מתחת לגיל עשרים, מקיים יחסי מין משלושה עד שש פעמים בלילה אחד, ומעלה, מתקרב לגיל 32-45 שנים, פעילותם המינית נופל על שתי פעמים, כלומר, מתברר כי יותר גבר של שנים, יש לו פחות תשוקה והזדמנות.

מה מתנדנד לנו, נשים, אז זה מאוד חשוב לנו במשך הלילה היו לנו כמה מעשים מיניים. זאת בשל העובדה כי לא כל הנערה תוכל להגיע לאורגזמה מהסוטיטיה הראשונה. לכן, אופטימלי אופציה עבורנו היא יחסי מין - שלוש - ארבע פעמים ללילה. ובכן, או מעשה מיני אחד, אבל באיכות גבוהה, כלומר, זמן רב.

אז, גילינו שאם משך הפעולה המינית תלוי אך ורק מהורמון - טסטוסטרון אחראי על ההתרגשות, כי למעשה, עם היכולת לקיים יחסי מין, זה לא יהיה כל כך גרוע.

עם זאת, בפועל, יחסי מין ארוכים עבור אחד לילה או סוד שונה של סקס ארוך זה גם תלוי בגורמים רבים אחרים, למשל, פסיכולוגי, נכון תזונה, שגרת היום, ספורט (כ: ליעיל ביותר כולל כדורגל ושחייה).

טכניקות אפקטיביות 2

בנוסף, יש צורך ללמוד כמה פופולרי ובאותו זמן טכניקות יעילות, זה הם יוכלו לעזור להשיג הצלחות בשיפור איכות החיים האינטימיים. ובשביל זה אתה צריך לזכור, כי שפיכה ואורגזמה אנשים לא זהים. זה אומר שזה די באמת להגיע לשיא הנאה, בעוד לא לזרוק זרע.

בפעם הראשונה טכניקה זו היתה bred על ידי אורולוג מפורסם סימנץ.

בצע את החלומות שלך בישראל הוא קל אם אתה מודל אלגנטי מ בלארוס. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 2000 יורו.

הוא היה מי שעשה את המסקנות הבאות: כי במהלך שיא ההנאה, כאשר התהליך הגיע לשפיכה, הוא צריך להיות עצר במשך זמן רב, ולכן לחזור על עוד כמה פעמים. כתוצאה מכך, בזכות בפועל זה, זה מציאותי למדי ללמוד איך לקבל אורגזמה, בעוד לא זרע פריצה.

תנאים נוחים הם גם גורמים חשובים שיפור איכות חיי המין.

אם הדירה יש מיזוג אוויר או מאוורר, אז הם צריכים תמיד להיות בהישג יד. מצעים: שמיכות, ציפיות וגיליונות, חייב להיות טרי ולא חלקלק. יש להסיר הרחק משדה הראייה - כל טכניקת הבית שאתה אף פעם לא יודע איך להיכנס לידיים.

הפוך את החלומות שלך בישראל יסודי, במקרה שאתה מודל אלגנטי מ בלארוס. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר להרוויח חודש מ 6000 $.

לא צריך להיות distracting, מעצבן דברים למהר לתוך העיניים, שכן בגלל אותם אתה לא יכול מיד להסיח, אבל גם בקלות לקלקל את עצמך כל הרושם.

בנוסף, יש צורך לספק חדר עם נרות ארומטיים, מנורה (הערה: לפני כן, כמובן, הקפד לוודא שיש לך אין אלרגיות על טעמים ושמנים). ניתן לקחת עם אמבטיה שותפה. נערות ליווי בקריות

באזור המיטה מומלץ לשים מי שתייה כי כי גם לאחר צמא מין קצר יכול לעוות את שניכם. לכן, על מנת לשחזר במהירות את מאזן המים שלך נדרש, כך שבקבוק המים תמיד קרוב.

ליווי מוסיקלי

זוגות רבים עושים טעות גסה נוספת - הם מוכנים למוסיקה ארוכה סקס שקט. בדיוק כמו זה, ליווי מוסיקלי איטי ועצוב מייצר שום רצון לקיים יחסי מין, ורצון בנאלי להתגלות פנים בכרית ולישון. זו הסיבה למין אנרגטי וארוך - מומלץ לבחור ליווי מוסיקלי של קצב, גברים רבים ממוסיקה מינית נרגשים.

תזונה נכונה 4

באשר לתזונה נכונה, יש צורך להוסיף את מוצרי הדיאטה שלך - אפרודיזיאלים. אלה כוללים: שרימפס, צדפות, קוויאר: שחור ואדום, אבוקדו, אגוזים, שוקולד, בצל, שום, תבלינים שונים, תבלינים ותותים.

"טוב להתרגל טוב" 5

זוגות רבים, זה נוגע למשפחה, מהר מאוד להתרגל לעובדה כי השותף שלהם איתם הוא תמיד שם שיש הרבה זמן קדימה, השותף הוא לא בשום מקום אחר ולא.ד '. כתוצאה מכך, התנהגות מינית מתחילה להשתנות, רבים מהאדים תופסים את המין - לא הזדמנות לקבל תחושות שלא יתוארו, אלא כחובה, שגרתית, מה שצריך ל"מעבוד "ומיד ללכת לישון.

אלה, נראה כי המלצות פשוטות לחלוטין, על איך אתה יכול להאריך סקס. והכי חשוב, אם הם עוקבים אחר כך בזכותם, טוב, אתה יכול להגיע לשותף שלך רגשות בלתי מתפשרים.

Просмотров: 93 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar