MENU

13:10
איך להסביר את הבחור הפסקה בחיים האינטימיים

חיבור מיני קבוע תומך בעקביות בריאות הנורמה, והגוף שבו כולם נמס, צורה מקסימה, וחוץ מזה, הרקע החושני הוא רק התייצב. אבל הרגעים באים כשאני לא רוצה סקס. זה מחובר על ידי S גורמים חיצוניים: משימות בתחומים שונים של חיים, דיכאון, הורמונלי כישלון ו- T. ד '., טוב, רק סוף סוף אין מצב רוח. הדבר הקשה ביותר ברגעים כאלה מסרבים לשותף שלא להעליב.

התוכן של המאמר

כיצד לסרב בעדינות סקס 2 למה אתה צריך הפסקה במין

כיצד לסרב בעדינות סקסי

עוד התנזרות מובילה לקיפאון, כפי שאנו מתייעצים, תעלות זרעים ואיכות זרע יורד. אני אתן את מצב הרוח בהידרדרות בחדות, הם התחילו להיות רעים תגובה אפילו לדברים קטנים. לכן, כמו אנשים רבים חושבים, מדענים מומלץ, באופן כללי, לא לקחת הפסקה יותר מיומיים.

לבקש להבין מה צריך לעשות לשבור. יש צורך בכמה מתבטאים, להירגע לקרבה נלהבת עתידית. הבטחה לעשות אהבה איך אנחנו תמיד מדברים איתך, סופי שבוע כאשר יהיו יותר זמן פנוי. רק צריך לרסן את ההבטחה. במקום סקס, מציעים מציצה או לספק האהובה בידה. לא הרבה מי יודע את העובדה כי ליטוף הוא גם עיסוק נעים. להסיח את תשומת לבו לתצוגת הסרט לפחות ז'אנר, טוב יותר לא קשור לרומנטיקה.

לא על אף אחד לא סודי מה תודה רטראות נדחים, אתה יכול בעדינות לומר את האמת בעיניים כי מצב הרוח הוא לא מינית כרגע ולשאול איך אנחנו מיד לדבר איתך, אני לא אחכה סוף סוף.

Sexologists לעתים קרובות ממליצים זוגות לקחת הפסקה אינטימית קרבה להתמקד ביחסים. לא לספור את המין זוג צריך שילוב שיטות אינטרס משותף, תקשורת, רגשות. ולא בהקשר זה יש שלם השוואה, אז מחזות אינטימיים לא כמו שאנחנו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, תפקיד חשוב כל כך, שבלעדיה זה לא מציאותי עשה טוב.

לפני סירוב אינטימיות אינטימית, אתה צריך להיות מוכן לעובדה כי החצי השני עשוי להסביר באופן שגוי פעולה כזו. ל לא גם להעליב שותף, אתה צריך לבחור את הרגע המתאים ואת המקביל מַצַב רוּחַ. בסופו של דבר, המין אינו נכפה, זה צריך להיות על ידי האופן בו אנו מבלים את הזמן איתך, הדדית הַסכָּמָה.

למה אתה צריך הפסקה ב sex2

במקום להדפיס מחדש בירה, הגוף יהיה מורעל, עם מיותרת של shocol של שוקול יכול גם לקחת אקנה - כל זה הוא תוצאה מנת יתר.

התקשות רוסית ושאויות של המידע זרקו מסקנה שגויה, כי למעשה ליווי הוא עכשיו משהו, עם חרפה, כך, עובדה זו חייבת לשתוק. עכשיו כמה אנשים יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר מפרקים עם זנות.

עם ציור מין זהה, קוק הוא הנהיג. אחרי זמן רב איש התנזרות מקבל הרבה הנאה. באמת, אבל כאשר קרבה אינטימית הופך לאותו דבר רגיל, איך לנקות את השיניים, אז לא הנאה אינה עוד.

מדענים מפלורידה מצאו כי האופוריה אצל גברים לאחר מכן יחסי מין לא נמשך עוד מ -2 ימים. מאז נוזל הזרע מתעדכן ביום השלישי, אז הפסקה שבורה ביותר בתרבותית יְוֹם. ראוי לציין כי במהלך תקופה זו אנו משוחזרים, כמה הם חושבים, בילה קלוריות ואנרגיה. דרך כמעט כל המאות, כפי שכולם מובנים, התמרון הערמומי ביותר לסירוב בסמיכות, לשים את זה בעדינות, הכאב בראש נחשב, אפילו לא מרגיש עוד לא טוב. אבל אני יכול לא להעניש, אבל אם אפשר, לעשות את הדברים הבאים: שיטות אלה הם די, כפי שכולם יודעים, קרוב למציאות לא צריך לשקר.

Gynecologists ו sexologists הם נמסו כי יש צורך במין לעסוק שלוש או ארבע פעמים בשבוע. יש לומר כי יש רגעים כאשר הוא פשוט לא אני רוצה שזה לא מספיק, באופן כללי, זה אומר על כל מחלות או חריגות. W אדם לא יהיה סוף סוף תשוקה מתמדת אחת במשהו. אחרי הכל, אוהבי ריקוד יכול להיות פעם לא יכול ללכת למועדון, אחרים במסיבה או על יום השנה היחיד יכול להיות דחה מיין לשתות חלב. יש לציין כי הרצונות ניכרים שינוי, הוא חל על סקס.

אין צורך גם לסרב באופן דרמטי לשותף. לא הרבה מי יודע את העובדה שאתה צריך למזער את המעשה, ולאחר מכן מתייחסים כלשהו של משקי בית ונראה כי הוא עקוב, כך שהוא הולך לישון מוקדם יותר. סירוב במין, אין צורך לשכוח מגע מישוש. תארו לעצמכם עובדה אחת שאינן נשיקות וחיבוקים, דברי האהבה והטיפול, אם כי הכל ברור, אינו נוח, אלא לפצות על היעדרות זמנית של קרבת מינית. שירותי ליווי

ובכן, חשדות של בגידה לא יתעוררו. אולי העובדה כי יש צורך להסדיר את הרצון זוג, אחרי הכל, לקחת הפסקה במין. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל היומיום "אני לא רוצה" יכול להיות מתפרש באופן שגוי, כך עדיף גם להבין את עצמך, כדי למצוא את הסיבה וכן לדבר.

הצעות ליווי בישראל תוקפו. לעתים קרובות, הקונים הם בחורים מוצלחים, אלה המבקשים להיראות רווחי בפסטיבל, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה בהירה. הכנסה זו היא למדי למדי, כדי להבטיח לחלוטין את כל מה שצריך.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה השותף חכם, הוא ילך ותתמוך.

בפרט, ההפסקה נדרשת על ידי אלה זוגות כי הם ארוכים יחסים. הכל כבר מזמן ידוע בעובדה כי לאורך זמן סקס לא גם לספק כזה בהיר רגשות כמו בהתחלה. תארו לעצמכם עובדה אחת שאנשים מסוימים מתחילים להתמודד עם טייס אוטומטי, וזה כבר לא תענוג. הכל כבר זמן רב ידוע לחשוף צבעים ואת הנאה מן הקרבה, יש צורך "מתגעגע". וכולם יודעים שכולם ערכות על פי התכונות והעיתוי.

במהלך כישלון המין, זה בלתי אפשרי רק שותף רגיל תשומת לב, אחרת הוא ימשוך את עצמו בזה, ובסופו של דבר, ישתלט. יתחילו לחשוב על כך איכשהו נעלב או עשה טעות, וזה יהיה סוף סוף רע לשקף יחסים. לא עבור אף אחד לא סודי מה לגבי מילים עדינות לא צריך לשכוח.

Просмотров: 129 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar