MENU

18:43
איך להביא את הגברת לאורגזמה - עצות מעשיות

בנושא אורגזמה של הנשים הוא מספר בלתי מוגבל תפקידים. אבל המידע הדומה הוא לא, בסופו של דבר, הוא מיותר כי מינית שיאו כמעט כל הנשים נשאר מעשה מהיר.

התוכן של המאמר

1 prelude הוא לא קצת 2 הגדרה פסיכולוגית 3 ליטוף ראשוני 4 שלה ביותר כמו אנשים רגילים להביע מקומות רגישים 5 יחסי מין ומיקום

למגרין, גברים רבים עדיין משוכנעים זאת שביעות הרצון של הגברת, היא היתה, בהתאם לגודל הפין, ובמיוחד באורך שלה, ו "מיומנויות" של שותף, כגון סרטי פורנו. אבל זה מיתוס. רוב הגברות שיטת האוננות באה במהירות בהירה, וכפי שכולם יודעים, אורגזמה לטווח ארוך בלי חדירה פעולות פעולות של השותף רק משום שהם חושבים הגוף ולדעת מה הוא צריך. הגיע הזמן והגברים לפעול בתיאום עם נשים, איך להשיג צרכים מיניים.

הקדמה היא לא קצת

גברים בריאים, במיוחד צעירים, מתרגשים יפה במהירות, לאחר מכן החמיא מוכן לעבור ל "תקיפה". אבל הכל לא כל כך קל תגובות כמו שאנחנו מבטאים את הגוף הנשי. במקום זאת אתה מאוד בקרוב ללכת למין המיני, אז כאשר אתה מסיים, הגברת שלך, בסופו של דבר, יכול רק להיות נרגש מספיק תואר תמלף. ישירות מסיבה זו, כמעט כל הנשים להישאר לא מרוצה אחרי איך אנחנו תמיד מדברים עם סקס שותף.

אבל האם אתה מבין כי latessing מנוסה ביותר מסוגל במידה כזו כדי לעורר אני אפתח כי זה עלול לערפת את יחסי מין יותר מ 1. אורגזמה 1, עם היבטים כאלה, לעתים קרובות מתרחשת סוף סוף כאשר השותף הוא רק מתחיל את ההקדמה של חבר. לכן, לא לשקול את משחק מקדים של קפריס DAKE או נושא מיני יוקרתי לפרסומים.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר בוערים מוצלח להסתכל על החג, הליכה מתחת היד עם גברת יפה. הכנסה זו די די, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

לא להדק את ראשוני לאסקד. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי הם המנוף הראשי לתגובות מיניות של השותף שלך, מסוגל לשנות את מצבו הרגשי מ "לא אכפת לי כדי לדבר עם יש סקס" לפני "אני מאחל לך בלהט".

הגדרה פסיכולוגית 2

סקס מתחיל לפני מגע פיזי וללטוף. רגשות, הגדרת קרבה, חשוב מאוד עבור גבירות ההתרגשות, ו קוראים להם את הדרך הקלה ביותר לאמצעים של שלטי מפלרטט ותשומת לב. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי עם כל זה לא עקרונית, כמה זמן אתה פוגש או לחיות יחד.

באמת, סיכה היא סימן אמיתי של עירור מסיבי. היא אפילו יכולה לשכוח ברגע זה על נשיקות וחיבה בכתובת שלך. ולא גברת מאוד, לשים את זה קצת, נרגש, היא כנראה סביר, orgazmizes לפחות מישהו. אבל, לוקח בחשבון כי גירוי של הדגדגן ואת הנקודה G ב הזמן של יחסי מין מגביר את ההזדמנות כפי שאנו מביעים את האורגזמה הגברות, אתה יכול להציע סטטוס שותף:

זה גם ברור, לא לשכוח גם על שיחה, היא מסוגלת לשחזר קרבה סנסורית יוצאת דופן.

לסקה ראשונית

עובר לנשק וחיבוקים, לא מבקשים לבוא תמיכה שלך ליידי. זה יכול לחצות את כל מאמצי העבר שלך לגרום לשותפי מתח מיניים, הן בהתחלה והן ב יחסים ארוכים. צריך ליטוף איטי חם. לא עבור כל אחד לא סוד אילו הרגליים, הישבן, החזה לא נשים ארוגניות יחיד.

הגברת שלך יחזור למצב הנרגש ממך רק ונוגע בצווארה, בצוואר, בריח, כפות הידיים. זה מאוד ברור במהלך נשיקות בעדינות להחליק את כתפיה, גב, מותניים. רק לגעת בשפתיים של אורצ'ין הצד החיצוני של פגז האוזן (לא יבבה או לדחוף את השפה באוזן). קלות להסתובב עם האצבעות שלך לתוך השיער שלה על איך אתה ואנחנו תמיד מדברים, החלק quicipital של הראש, החלק האחורי של הראש - אזור רגיש מאוד. אין הרבה מי יודע מה זה עדין וחמוד, או קצת אני שומעת את המשאלות באוזן.

הגברת שלך עצמה גם תבין מתי אתה הולך יותר קשר אינטימי. הנשימה שלה תכופה, אתה תרגיש איך מתח משאיר את השרירים בחזרה וכתפיים. ליטוף ונשיקותיה יהיו גם רוויים יותר, מלא רגש. סביר להניח, היא תתחיל unbutton את הכפתורים של החולצה שלך או, זה הפך, להשיק ידיים לך תחת חולצת טריקו.

אתה 100 אחוז או מתפשט חלקית, ושעה לעבור יותר פעולות אינטימיות. השותף חזק יותר ומפיץ את רגליו. כרגע, שדיה, הישבן, בטן, העריבה מוכנה לפגוש את הידיים והשפתיים.

שלה הכי הרבה מאיתנו מתייעצים, Place רגיש 4

בעדינות רבה מאוד בחלק העליון של הפות מצא את האצבעות שלך. זוהי שחפת זעירה, קשה יותר מאלה שמסביב בדים. הגירוי שלו צריך להיות עדין מאוד, כי הגוף הוא מאוד רגיש וחבר הרבה יותר. שותף יכול קטן לשנות את המיקום של ירכיים כדי להחליף את האצבעות שלך נקודה מתאימה. הנרתיק לחות של הגברת שלך יהיה כדי לקרוא על התרחשות של גבוה מידת ההתרגשות שלו.

התאם את האצבעות שלך (ממוצע טוב או בינוני ולא שם) בתוך הנרתיק, כף ידך צריך להיות מכוון לכל זה (אל פנים, ו לא רגליים שותפים). זה ברור מאוד, אתה תרגיש את האצבעות שלך יפחד עצם הערווה, אחרי זה, על הקיר העליון הקדמי של הנרתיק, הוא נקודה מזויפת. קצת לכופף את האצבעות כך שהטיפים שלהם לחוצים למקום הזה, ולעשות הם מזיזים את הסוג "ללכת לכאן", או כי זה נראה מדגדג. האזן ל- K שותפי התגובות.אתה בהחלט לשלוח דחף מתאים לחבר שלך פתאומי שיחת טלפון בין יום העבודה סוף סוף לספר לה כמה משועמם, או תחשוב עליה עכשיו, או סוף סוף זכר את הפרק המענג, מנוסה יַחַד. העיקר הוא לקרוא משהו נעים בשבילה. הערה על השולחן עם רוך מינית, פרחים וסוכריות אהובות, שריפת בתים נרות מוגש לארוחת ערב לשולחן האהוב שלך וכמה מאיתנו התרגלו לקרוא, הרבה יותר דברים קטנים שונים מסוגלים, באופן כללי, להראות ליידי כמוך מנסה לה.

Esquiters מוכן רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם נדיבים ונכונים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק רגעים חיוביים בעת עבודה.

הכל כבר זמן רב ידוע כי כל זה, הן יחד בנפרד, עובד ללא בעיות, המוח של הגברת שלך כבר, לשים את זה בעדינות, זה יהיה מגורה מינית.

מעשה מיני של מיקום 5

"האישה מלמעלה" מאפשרת לה להסדיר זווית הנטייה, כך שהגוף של חבר עורר את הנקודה. עם כל שלה ליטוף בנוחות את הדגדגן; כל האפשרויות כאשר אדם הוא בגב, טוב כדי לעורר נקודה G, אבל לא מאפשרים לך לגשת העומס; לא גירוי רע של הדגדגן ואת העמוק ביותר החדירה מבטיחה את המיקום כאשר השותף יושב על הברכיים הוא אודם פנים אל ה- IT.

האמנות של העלאת הגברות על החלק העליון של האורגזמה לא סובלני, וזה הפך, מבקש להתאמן, מרמז שגיאות. אל תבלבל שאל את הגברת מה שהיא אוהבת ומה שאתה צריך לעשות בשבילה הנאה. במקום שאתה לא מכיר את ההעדפות של החברה, לאפשר את זה לנהל פעולה, ואז אתה צפוי לתת פורני Yappeettel פִּסגָה.

ויקטוריה פומין דירות דיסקרטיות בקריות

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין.

מיליוני נשים ברחבי העולם לא מקבלים אורגזמה במהלך יחסי מין. שלח תשומת לב לעובדה שלעתים קרובות הם עצמם נמצאים במצב כזה של דברים. הבנות מדמימות הנאה לתלות כמו מאהב, ומאוחר יותר אוננות, כך שזה כל כך לדבר כדי לזרוק את המתח הסקסי המצטבר. תארו לעצמכם עובדה אחת שהיא מושרשת גישה שגויה! צריך ללמוד את האדם שלך, לעזור לו נראה שולט על ידי יכולת מעשית להשיג, כמו רבים באים לידי ביטוי, אורגזמה של נשים. ישיר איך כל ברור, המאהב, להראות אשר אזורי ארוגני עדיף לעורר וכיצד לעשות את זה. ולא הבחור הולם, הוא הכל, באופן כללי, ילך וישמח ללמוד לתת לך הנאה.

Просмотров: 83 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar