MENU

01:39
איך לא, באופן כללי, להיות דודה - 5 מצוות

הגדרה ברורה של תסמונת "דודה". אבל אפשר להקצות כיצד האינדיבידואליות הבסיסית של האירוע שלה בחייהם של נשים, אשר, למעשה, להיות גריל סמכותי על חייהם בחיים. ומתחיל רק עם תסמונת האיטי, כאשר אין כוח זה לא אם לא, ויש כל כך הרבה בעיות ובדיקות שהוכנו על ידי החיים כי הרצון של intilats להתחיל grumber, עושה שיעורי בית רגילים.

רוב הנשים לכבוש עמדה כבשה בטוחה ואת תחושת אכזריות יכול לגדול בגלל כל מיני דברים קטנים. נניח שלא היה לו מספיק כוח כדי לסיים את הניקוי הפיננסי או ארוחת הערב לא קונה את המוצר הנכון. כאן "כועס" דודה מתעוררת כמעט כולם כמו דיברנו על נשים מודרניות. כולם לא מוכנים להקשיב לדבר כזה להקשיב לסצנות כאלה, שהמקומו שלהם הוא רגיל, כפי שהביעו רבים, של טריוויה הביתית. ואף אפילו לא צריך להגיד שרק תחושה של אי שביעות רצון שהכל השתבש, כפי שתכננת, כמה נשים פשוט נראה לגלוש.

אם עונש כזה הוא בחיים שלך, זה חייב להיות דחוף לתקן. התבוננות כיצד ייעוץ רגיל הוקמו, אתה יכול סוף סוף להרגיש איך אנחנו אקספרס, סינדרלה, המתגורר עם כמה מאיתנו אומר כל הזמן, שיק צארביץ '.

א. אנחנו עושים הכל תמציתי ובאהבה

בעיקר נקודה בדרך לאופן שבו אנו מביעים יציבות חושנית. ואפילו לא צריך לומר שהם לא מצמידים במטבח במהלך בישול מזון, להיפך, לנסות לשים את הנשמה בתהליך מצוין זה. ואכן, ואם הם נתנו את הרצון לרגשותיהם, ואז לשים בצד את התהליך וללכת למסעדה. זה יהיה הדרך הטובה ביותר לפרוק את המצב.

2. את השמחה של נשים לחשוף

כמה זמן אתה שיכור, הכנת ארוחת ערב עם אהוב? תחתונים מרותכים יפה במהלך בישול? לעשות אהבה על שולחן המטבח? אחרי הכל, זה דברים בסיסיים מאוד בכל חייה של כל ילדה. שביעות הרצון שלו יש צורך פשוט להביע באופן שבו אנו מבטאים, לפחות מה החיים שולט. הקסם שלך חייב להיות מוצג, כמו כולם יודעים, קל לשטוף תככים. דירות דיסקרטיות במרכז

3. ייתכן שהחובה של הגברות לפני גבר

זה מאוד ביסודו, הוא הבנתי כי אווירה של אנשים קרוב אליך תלוי בפתרון שלך. כמעט לכולם אין אף אחד, מבולבל עם כל זה במחשבותיהם. זה לא סוד של העובדה כי חוסר הגילאים של הגברת היה עבור המסתורין של גבר והשראה מקסימה של יחסים אידילים, ולא שובב, כי הכל לא מתאים.

4. לא לכל אחד לא סוד מה.

כמעט כולם מתרגלים לקחת את התפקיד הראשון על עצמם, עם כל מה שכולם אומרים, בוחר לחפש עצה למי שבאמת יש משהו להודיע ​​ולהשלים. חזון גלובלי חיצוני מעת לעת יכול גם לספק תמיכה מופרכת לפתרון בעיות חיוניות גדולות.

חָמֵשׁ. למד להיות חיים מעוררי השראה

למד לדבר על לשמוח כל הזמן בכל מקום. כל זמן יודע שזה יהיה כדי לדבר הבדידות שלך או ההפרדה - לא ביסודו. כמה צבעים מצחיקים של החיים. עקב גבוה, שמלת ערב מראש במקומות האלה שבו אתה באמת לא מספיק. שים לב כי תחושת הייאוש מחויבת להפסיק את חייך. רק ניצחונות, רק את האופקים האחרונים ולא ניפוק.

Просмотров: 86 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar