MENU

01:39
5 לעתים קרובות נמצאו בעיות סקסיות על גבירותיי

סקסי flauntingness מכיל מספר עצום של בעיות, כגון: קשיים עם עירור ו אוֹרגַזמָה.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר ההצעה באה בפעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים לחלוטין כי אסקוגר פשוט עוקב אחר השותף באירוע, מחזיק את השיחה ואת בכיתה VIP הליווי הופך אינדיקטור למעמד.

עם כל זה, לא נמצא פונקציונליות בשני החבר 'ה ובגברות. אם חזור על נתונים של קליבלנד מרפאות, ולאחר מכן 43% בחורים 31% נשים פנים קשיים דומים. נערות ליווי בחיפה

התוכן של המאמר

1 נרתיק יבש 2 אין תשוקה 3 מין חולה 4 מטרות עם עירור 5 קשיים עם אורגזמה

ברט וורלי, אוהיו גינקולוגית של אוהיו, סבור כי אנומליות של גברים אפילו יותר קל למצוא. יתר על כן, בעולם המודרני כרגע אתה ברצון לדון של גברים קשיים סקסיים, אשר אתה לא יכול להגיד על נשים. על הדילמות שלהם הם לא למהר לקרוא אפילו עם מיוחד.

אם אתה מכיר unbominations בחדר השינה לא הראשון, ביסודו ביסודו ליצור קשר עם הרופא, כך כמו משימות מיניות עשויות להצביע על פתולוגיות חמורות. אתה צריך לקרוא את "משואות" לאחר מכן, חתימה על זה הנסיעה לרופא אינה אפשרית לדחות.

נרתיק יבש

פרדוקס זה עשוי להיות כתוצאה משינויים הורמונליים בגוף. לדוגמה, במהלך ההנקה או גיל המעבר יבש נרתיק רודף יותר מ 50% של סקס יפה. על ידי האחרון היקף, כך אישר את המחקר אלפיים 10 שנים, שפורסם בגיל המעבר.

פתרון קושי זה טריוויאלי: קבל כל מיני סיכה בבית המרקחת או חנות סקס. ב s חומר סיכה יכול גם להשתמש אדים הנרתיק. "אם הגוף שלך זקוק לעזרה עם תצורות הורמונליות טבעיות, למה לא?- - אומר וורלי. "עם זאת, לא לשכוח ללכת לפני זה לגינקולוג שלך, כך שהוא הרים את התרופה הנאמנה ".

לא תשוקה 2

עם הזמן, רמת הנשים של הורמוני מין היא מיתון, ויחד איתם וליבידו. אבל בעיה כזאת הנוגעת לגברות זקנות בלבד, זמן נוכחי, לדאגות של צמרמורת וגברות צעירות יותר. כדאי להבין את זה זה לא רק תכונה של הגוף, אלא תופעה לא נורמלית. זה יכול להיות מוצדק על ידי יובש של הנרתיק או undes gynecological אחרים, כגון כמו ציסטה השחלות, הנגינה (דחיסה לא רצונית במהלך החדירה הפין) או אנדומטריוזיס. קבלת החלטה באופן דומה: לרוץ לרופא! אם יש prefigures מנקודת מבט דבש, הרופא עשוי להמליץ ​​על פיזיותרפיה, ניתוח יום האגן לחסל סיבת הכאב. יש לבשל מוסרית לריפוי, ולהבין שלא כל ההליכים יכולים להשפיע על המדכא ולא כל כך מהר.

מה יכול להיעשות לפתור את העסק? כדי chagrin, שליטה אחת לכל פשוט לא קיים. כי אתה צריך ודאי להתייעץ עם רופא להניח להבין את השורש משימות.

במקרה המשימות הקשורים תשישות חושנית או פסיכולוגית, הרופא יכול להביא מְרַפֵּא. "בין אם מדובר מרפאה רגילה או מין, זה יעזור לזוגות להפסיד של העצמאי הישן של היחסים המיניים שהרגו את הרצון והמריץ רגשות רומנטיים "- אומר וורלי.

סקס חולה 3

עושה להתמקד ללמוד אלפיים חמש עשרה שנים, יותר משליש מן הגברות מרגיש אי נוחות או כאב במהלך מִין. זה היה אז התברר כי לא רבים מהם מנסים לפתור את זה, אבל רק תחת כל מיני תפריסות למנוע קשר סקס. על פי סקר המדינה של ארצות הברית, שבו תפקיד הנערות, 50% מהם בין הגילאים שלהם מ 30 עד 50 מתנות גם מן דחיית התאווה. ליבידו נמוך יכול להיגרם על ידי שפע של בעיות הקשורות אנומליות בריאות (סוכרת מתוקה, לוחצים דם מופחת), גם עם סטיות פסיכולוגיות (דיכאון, מריבות). תרופות מסוימות, כגון תרופות נוגדות דיכאון או גלולות הורמונליות יכולות להיות גם רוצחי ליבידו.

בסופו של דבר, הרופא לא עובד עבור מהירות, אבל ב איכות.

קשיות עם עירור 4

רשימת הנסיבות מרשימה, ולא כל כך פשוט לראות את שורש המשימה. לפיכך, העוררות החסרה יכולה להיות מובנת עם מתח או איברי המפרשיים לא מספקים. אם אתה מרגיש כאב או יובש, כמובן, זה יהיה קשה לך להתחיל.

תצורות הורמונליים שונות הנגרמות על ידי גיל מעבר או מינית unbumbiness של פרטנר (למשל, זיקפה בלתי פונקציונלית, שפיכה מוקדמת) גם לחסום את הכביש, בדרך אורגזמת התרגשות קליטה.

לא לבלבל לקרוא עם שותף אם אי שביעות רצון שלך מוצדק על ידי הפרעות סקסי שלה. דיון בקשיים יעזור לפתור אותם. בקר בגיוס הרופא כדי להביע תמיכה. אם הכישלון בך, לא שותק, ולדון עם האהוב שלך איך להיפטר שלה ומה צעדים לעשות.

קושי לקבל אורגזזאז 5

יותר מ 5% נשים ב קשיי ניסיון קדם-המנופאוזה בהשגת אורגזמה. אבל גורם זה לא היחיד.

סובייטי שאינם פנסים ופגמים זרקו תצוגה שגויה כי למעשה ליווי הוא בהכרח משהו, עם בושה נתון, עובדה זו צריכה להיות שותקת. עם זאת, כמה אנשים מבינים כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

גם על אי שביעות רצון יכול להשפיע: חרדה, מתח, מצב דיכאון, לא מספיק פרלוד לטווח ארוך, קבלת פנים של תכשירים פרמצבטיים וכמה מחלות שנרכשו.

בתחילה התייעץ עם מיוחד, ולחסל את נוכחותם של כל הפתולוגים. נסו להוסיף תנוחות חדשות או צעצועים. לִרְכּוֹשׁ פשתן סקסי חדש, לארגן חדר על ידי ביצוע אווירה של רומנטית נְעִילָה. לא לעלות עם כל זה כדי לדון עם השותף הרצונות שלך אִי שְׂבִיעוּת רָצוֹן. זכור, עובר דרך דיונים ההפך, אתה יכול לבוא אורגזמה ללא דופי.

Просмотров: 86 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar