MENU

06:07
למה האישה שלך לא רוצה סקס? עצה לגברים מה לעשות

חבר 'ה החבר' ה ו גבירותי שינוי בלתי צפוי. עדיין עכשיו נראה כמה זוג מבטיח לעורר חבר לפני העיבוד של ימים, ובחודש להביע אחד את השני מול הכי הרבה, איך לבוא לידי ביטוי, פוגע דברים נוראים. אבל אין שום דבר לא טבעי להיות משהו לא מרוצה וקולו. זה אפילו קל יותר לפתור את זה כאשר הן יודעים כי היא קיימת. אבל אם אחד השותפים הוא רק מראה של אידיליה, אם כי במהותה עמוק סובלים - זו הסיבה לחרדה. ואף אפילו לא צריך להגיד כי גברים לעתים קרובות מבולבל למה הגברת לא רוצה סקס, כי זה איך אנחנו מביעים, תהליך כזה נעים. אבל עם כל זה, לא כולם משתוקקים כדי לגלות את התנאים המוקדמים של התנהגות כזו של החצי השני.

התוכן של המאמר

1 מצטער, להתראות 2 ללא החיים אורגזמה הוא לא משל צמא לשפע 4 פיתוח אירוע לוגי 5 אין כוח לאחל 6 3 מופרז 7 קומפלקסים הלחימה

חוסר המשיכה מהקומה היפה הוא לא נדיר תופעה. זה, לשים את זה בעדינות, עלול להתעורר עקב מחלות, קבלת פנים פרמצבטית, פציעות נפשיות או עם בואו של גיל מסוים. אנחנו עוד נראה התנאים העיקריים המוקדמים שעבורם נעלמים בחורות לחלוטין גם לתת את הערב תחכום, גם דרכים יעילות יותר כדי לפתור את זה עדין קשיים.

סליחה סליחה I

הזרז הכי טוב ביותר הוא אהבה. כֹּל זוכר את ההרגשה הזאת כאשר כל המחשבות בראש רק על אדם אהוב כאשר לצוד לזרוק הכל ופשוט להיות ליד. ברגעים כאלה, אפילו הרגיל נוגע ללב יכול להביא תענוג שלא יתואר, שלא לדבר על פינוי וכפי שנהגנו לומר, הכי הפחדה, כבר מזמן ידוע בעובדה כי הגברות הן הכי רגישות יצורים מאשר לוויינים שלהם. כולם תופסים דרך פריזמה של רגשות, כי זה שווה רק לקרות כמה שינויים בשיחה, כפי שהוא אבוד לְעוֹרֵר.

חוסר הרגשות העמוקים ביותר של החצי השני - אחד נסיבות טריוויאליות מדוע נראה שאישה מנותקת. היא לא רואה שום דבר מרגש כדי לשכב במיטה עם אדם שאינו מרתק לה. כולם יודעים את זה נראה שזה לא יהיה לא נעים, לשנות כאן זה לא מספיק כי עשוי להיות. כמו שאומרים, ב נהר אחד לא ייכנס פעמיים, ולכן זה רציני לסמוך על פלאש פתאומי אהבה מן השותף מקורר אין. כמעט כל הנשים מנסים מצא נחמה בזרועות המאהב, את השאר רק לקרוע את כל התקשורת.

אם אתה משוכנע שאתה עדיין יכול לחזור, אז רק נסה "לגלול את הסרט בחזרה". זכור מה היא אהבה מאוד תחילת היחסים שלך, ממה שהיא היתה מאושרת. יש צורך להבין כך לדבר, למה היא יכלה להתאהב ולהפוך מחדש את כל התנאים הדרושים לכך. ללכת איתה על תאריך, לארגן ערב רומנטי מתחת לכוכבים, לעשות מתנה נעימה ובלתי צפויה. הדבר הבסיסי ביותר הוא שהגברות מוערכות לגברים - תשומת הלב. כולם יודעים כי הם מקיפים אותו, כפי שכולם מדברים, אכפת, ואולי היא תמתין למה שהטעה.

ללא אורגזמה, החיים אינם משליכים 2

קרבה לכל אחד מהשותפים, כביכול מביאה רגשות מסוימים. יש צורך להדגיש שמישהו צריך להיות חם וחיבה, כפי שכולם יודעים אדם אהוב, השאר מכוונים אך ורק על אורגזמה עם חצי שלהם. זה נראה שם, אבל Intima חייב לתת, כפי שאנו מבטאים, רגשות חיוביים, הנאה שאינה זמינה עם אנשים אחרים. אם אתה ממהר, אתה ממהר.

לכל אדם יש אופי סקסי משלה. מישהו אוהב מעט וארוך, אחרת כדי לדבר מצפה להבהב רגשות ומין סוער. הנה אז סוף סוף שוכב את התשובה לשאלה למה הגברת לא רוצה סקס. לשים לב למה זה אומר שאתה פשוט לא לפגוש את הציפיות שלה, ולילות של אהבה אין שום דבר, לא לספור הפרעות.

זוהי אחת הנסיבות העשירות יותר, למה כמה זוגות מתבררים להיות על סף קרע. אי הבנה, חיקוי, שתיקה - בנות לפעמים מוכנים לכולם, פשוט לא להעליב את עצמן כאילו אהוב. איך זה לא יהיה מוזר, אבל אבל זה בעצמך לא סוף סוף חווה משהו, לא לספור גירוי ועייפות מאלה מערכת יחסים. נסו לשכור שיחה מרושעת.

ההתנגדות הסובייטית והמים המידע הניד את הדעה השגויה כי הליווי הוא עכשיו משהו, הוא מפואר, עובדה זו צריכה לשתוק. רק מעטים מבינים כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.

מניות החוויות שלה, תגיד לי איך אתה ביסודו ההנאה שלה. נסו להיות טקטיים לא, זה הפך, ללחוץ, כי זה יכול לגרום עוד אחד חוסר אמון.

שיטה טובה שוב "להביא גשרים", יהיה מבודד ערב רומנטי. לעשות את זה, באופן כללי, להרגיש מיוחד וברוכים הבאים. גלה מה הפעולות שלך לעשות רגשות נחמד להופיע, ואשר רק לְהַפְרִיעַ. הקרבה היא תהליך לשניים. אתה צריך לחלוק רעיונות הרצונות סוף סוף לעשות את זה להרמוני. אגואיזם והתמכרויות אישיות יכולות רק כדי לוותר על העניינים שלך, כי אף אחד לא רוצה לשכון זה כדי לסבול, בפרט רצף.

צמא לנוח 3

הסיבה לכישלון המין עשויה להיות מיוחדת מאוד. לדוגמה, אתה צעיר טמפרמנטלי מאוד שמגיע מן המוח מן הרצון צורה של המאהב שלך, כי זה מוכן מהדק אותו כמה פעמים ביום. ואכן, ו אישה לא הבעלים של לא נלהב כפי שהיינו לומר, בעין, כי זה כמו המשטר הזה הוא בכלל לא כל כך להגיד. זה לא סוף סוף ידוע כי זה לא שאתה לא יכול להיות מערכת יחסים מוערכת. זה רק מציע כי אתה צריך קצת להקל על הקצב. כמה מהעובדה שאתה יהיה לך יחסי מין 5 פעמים בשבוע, לא 15, לא תסבול. זֶה בדרך כלל - מעת לעת לבלות זמן לא במיטה, אבל רק בשביל כמה מרתק ספונטני.

אין צורך לפלוט כל כך הרבה זמן כדי לדבר ולהפגין רשומות. אף אחד לא תקליט את זה לא ייתן לך דיפלומה ומדליה בשבילך. כדי הרצון, אתה צריך זמן. אם אתה לא נותן passia שלו, זה פשוט ימצא כמה אנשים חושבים, לפחות איזו סיבה להתחמק מן boning "התחייבויות". ריבית אם מצב הרוח הוא החצי השני, אם זה לא היה עייף או שזה היה מנוחה.

בסופו של דבר, ישנם שיעורים מרגשים רבים שאינם דורשים פעולות פעילות. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה, למשל, עיסוי. אם יש לך לומר כי תוכלו לספק בחורה שירות כזה, זה יוכל נהיה ואפילו מנגינה עבור Intendency. זה לא סוד עבור אף אחד, ואתה לא שומע את Nikogdo בתגובה לבקשת מין.

התפתחות לוגית של אירועים 4

זה לא מציאותי לחיות את כל חיי עם שותף אחד ולהוציא כך לדבר כדי להאריך את cramping של המאהב. וזה לא אומר שאין לך סיכוי דברים ארוכים ומאושרים עם אדם אחד. פשוט, בסופו של דבר, שווה מודע לכך שכן התפתחות של יחסים אלה מאוד משנה את איכות המין.

אוהבי מלאים אנרגיה וצהיבות, שכן עבור כולם בחידוש. חיבוקים 1, נשיקות, ליטוף אכזרי ... כל זה מביא את שביעות הרצון של Discoverer, הופך להיות תנאי מוקדם לייצור הורמון של Oxytocin. אבל כאשר היית יחד במשך כמה שנים, אני חיפשתי זה את זה במצבים שונים, הקימה חיי שיתוף פעולה - רומנטיקה אבודה. סערה כזו של רגשות כבר לא לדבר, אתה מתחיל, בסופו של דבר, לב את החסרונות זה בזה ולהפסיק, לשים את זה קצת, להסתכל על העולם דרך משקפי רוז.

אין שום דבר נורא ובלתי ניתנים בלתי הפיך בכל זה. לכל דבר יש זמן משלו, כך שאהבה לא יכולה, באופן כללי, מתמשכת לנצח. הוא מתפתח לתוך התחושה העמוקה ביותר של הקובץ המצורף, וזה גם טוב מאוד.

אולי הסיבה שהגברת לא רוצה סקס, טמונה במבט החדש שלה על שתיים. כבר לא צריך לארגן מרתונים ארוטיים כל לילה כדי להוכיח את הרגשות שלך. די רק כדי להיות קרוב בשפע להגיב על הרצון. אנשים מעטים יודעים שבמקרה זה, לבסוף, להתרגז ולמצוא את הסיבה לעצמם. אתה פשוט צריך גם לדבר כדי להבין, אם אתה סוף סוף לארגן ביחסים. אין רק רק זכותו להיות קרבה, וימינה, בכלל, לדחות סקס. זכור - סקס, לשים את זה בעדינות, אולי פחות, אבל הוא עצמו יהפוך הכי הרבה יותר, רובנו התרגלו לאיות, באיכות גבוהה ושונה. נערות ליווי בהרצליה

אין כוח רק הלוואי 5

כולם מוכרים לתחושת התמוטטות, קוגדו בעבודה מלאה את האתגר, כל היום אני צריך להוציא על הרגליים שלי, סביבה נחשף כדי לסייע, הכל מתגלגל ביד. מעת לעת דומה למספר מסוים של ימים, חושפים כישלון לא נעים. במצב זה, לא זה לעשות, אפילו לחשוב על intima הוא לא ציד. זה עובר, לנתח את הימים המתים מ החיים של חצי שלך. כמה פעמים היא מתעכבת בעבודה? האם יש לה רגעי עבודה מסוימים שנאלצים להיות עצבניים? כמו בכלל נראה גרף של בחורה שגר איתך? מלא זה יכול להיות בימיה לא מספיק זמן אפילו לשינה, כי היא לא יכולה לענות חיובי לבקשה ליהנות במיטה.

מעת לעת, כפי שכולם יודעים, המצב הזה הוא הטוב ביותר - המתן. רַע התקופה תסתיים, הכל, לשים את זה בעדינות, יחזור למעגלים, ואתה תקבל את הגברת שלך חזור. אבל אם אתה יכול איכשהו לעזור לה, אז לא, לשים את זה בעדינות, זה שווה הזנחה הזדמנות זו. תחושה של הכרת תודה - זרז טוב עִירוּר. אולי אם אתה לוקח חלק מחובות על עצמך, שמור על הנוחות שלה כשהיא בבית, אז אתה גם עונה בונוס נעים. אפילו הגברת העייפה, מלאה הכרת תודה, אולי זה נעשה, להסכים בלילה אהבה. לעשות עבור תנאים הדרושים אלה, כי המשימה היא לפחות בחור - עוזר למחציתך השנייה ולקחת אותו מ overvoltage.

3-IE עודף 6

אחד הנסיבות הנוגעות יותר שבהן אישה עשוי לסרב את ההתכנסות - המיקום המתובל. על עצמי סקס מתי הריון אינו התווית, אם אין נסיבות קשות. זה הזמן ביותר מקדם את מצב הרוח המצויין של הגברת. לשים לב לעובדה כי זה הזמן ההורמונלי שלה מצב יכול להיות כזה כי לפחות קצת רמז של סקס נגרמת על ידי מתח חזק ואת גירוי. וזה מוסבר, כי התפתחות התינוק בטן מלווה גם שינויים נוראים בגוף, אשר, כך גם להשפיע על הליבידו.

אם אתה לא רוצה להסתכל מפלצת תאווה, אשר זה עולה בקנה אחד עם הגברת ההריון של שלום, אז בשבילך זה שווה למצוא איך רובנו רגילים לדבר מקובל שני מועמדות. ואולי אפילו לא צריך לומר כי לנסות את התכנית, גירוי חיצוני, לאפשר לווין כדי להירגע ולחוות את עצמך איך להביע יפה וחושני. יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שבמקרה של אם וזה לא עוזר, רק לקחת את הרצון באגרוף ולחכות לרגע. לידתו של ילד היא צעד בסיסי לפחות כמה זוג, כי עדיין יש לך שמחה הדדית והנאה מבודדת.

מתחמי הלחימה 7

חוסר רצון רק לוקח את המראה שלהם שהוטל על ידי החברה או משפחת הסטריאוטיפים, הפחד נראה לא מושך - כל זה כל תנאי מוקדם, למה הגברת לא רוצה סקס. שים לב כי במילה אחת זה יכול מתחמי שם. ממסכי טלוויזיה, כראוי, כוכבים דקים, ולכן, שידרו את זה כל נציג כפי שאנו מביעים, סקס יפה צריך להיראות כמעט כאילו דֶגֶם. אבותיהם מתפללים כי הקרבה האינטימית היא משהו אינטימי רומנטי, שאינו מחויב להיות גסות. וכל זה ביחד זה מכריח את הנשים לסרב לא לפגוש את החצאים השני בגלל אימה.

נסו להראות את הגברת כי הוא יפה וברוכים הבאים אתה. דמיין עובדה אחת על מה מחמאות לומר, מעריץ אותה לפחות מה מצב. זה אחיד יהיה לתפוס מידע זה כמו מדכא, ולבסוף יהיה מרענן.

בישראל אין מקום לדעות קדומות, אם נדבר על התרגיל בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל הבין לחלוטין כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP הופך אינדיקטור למעמד.

אם הקומפלקסים הם נמכר עמוק, אז רק שיחה נפשית תוכל להיות מסוגל או פסיכולוג expellent יותר. בסופו של דבר הוא יעזור לחשוף את כל מהות הקושי ולמצוא כיצד הוקמו פתרונות רציונליים. הכי בסיסי כאן לא סוף סוף לשים לחץ על השותף, על אחרת היא תחשוב שאתה שקול הרבה או פגומים.

הטיפול הטוב ביותר עבור כל הבעיות במערכות יחסים הוא תשומת הלב. שום גברת לא עומדת לפני בחור שבאמת יודעים זה גם מושלם גם לטפל ומבקש, בסופו של דבר, לספק את הצרכים שלה. כל הזמן יודע את זה אבל אגואיסטים, אשר אינם רגילים סוף סוף לשמוע כישלון, לעתים קרובות כמו לבד. לכן לכן זאת למרות שהאדם הוא הכרחי, כך שהוא מודאג ונפצל כפי שהוא. אם אתה לא מוכן, זה הפך, לעבוד על היחסים שלך, אז זה לא סוף סוף תוהה העובדה שהם מתפוררים עד מהרה.

נסו למצוא כל הזמן בכל המהות והסיבה. אִי רָצוֹן בנות לעשות אהבה - זה לא אסון בקנה מידה עולמי. אולי מה יכול להיות, הנבחר שלך הוא מודאג או פחדים במשהו או סוף סוף להודות. מאשר לעתים קרובות יותר אתה, כדי לשים את זה בעדינות, לדבר עם נשמות, הזדמנות יותר למצוא את הסיבה לקושי, ו בהתאם לכך, החלטתה. אז אתה לא יכול להיות רק קרוב יותר זה לזה חבר, ולשחזר מצב סקסי משלך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בכך שכולם יודעים חיים סקסיים.

כמה נשים סוף סוף לשקול את עצמם frigid, כי הם לא רוצים סקס. הם, באופן כללי, הם משוכנעים כי מדובר במצב רגיל, והטבע שלהם גרמו להם. למעשה, חוסר הרצון של מין לעתים קרובות, בסופו של דבר, הוא הגורמים הפיזיולוגיים או הפסיכולוגיים. הוא אישר כי פונקציית הרבייה מכבה כמו מיותרות כשהגברת של צפון. כמובן, כולנו יודעים היטב כי ולכן אני ממליץ לכל הבנות שאינן רוצה סקס, בהחלט לבקר את הרופאים. זה הולך טוב, הוא יחזיק בדיקה מקיפה, יעזור למצוא את שורש הקשיים ולחסל אותו. לאחר מכן, התשוקה הסקסית תיראה שוב, והגברת תוכל לקבל הנאה ממין.

Просмотров: 412 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar