MENU

17:40
הדקויות של חשפנית: יחסים בצוות

נראה כי ההכנסות של החסרונות תלויים רק על זה, אבל זה לא ממש. לא משנה מה הרקדנית המקצועית, יש הרבה כסף כדי לנצח, אם למוסד יש מוניטין רע. הדימוי של מועדון רצועה או בר הוא תוצאה של עבודת צוות. חשוב מאוד שכולם ניגשו להגשמת תפקידם, הוא רק במקרה זה, האורחים כל הזמן וייעץ ליצירת חבריהם וידעם.

אם הניקוי רוצה להישאר ארוך במועדון, הוא צריך לבנות מערכות יחסים עם הצוות. אתה חייב להיות חברים לא רק עם עמיתים בסצינה, אלא גם עם אנשי צוות אחרים. זה יידון במאמר.

במקום תוקפנות - אדישות מלוטשת

ברור כי יצורים של נשים הם רגשית וחם ממוזג ולכן עימותים בצוות הם בלתי נמנע. אבל כל פירוק נעשה בצורה הטובה ביותר בחדר ההלבשה או מחוץ למועדון. לקוחות לא צריכים לראות כי ישנם קונפליקטים, זה יוצר מצב מתוח ולא נוח.

ב Bandbars, רקדנים מקובלים ליצור איתם שמות ממדי ואפילו למצוץ, קורא עמיתים עם ארנב, שמש ותינוקות. כל זה קרקס קטן עבור האורחים לעשות אותם כמה שיותר אווירה של "כיף ללא ריסון".

אם בחורה מונעת ממך לעבוד, לנסות לכוון את האורח, לשבת אחורים ליד השולחן, אז אתה לא צריך להיראות כועס, ועוד יותר, להצטרף המילולית. או לעזור לנערה לנצח או לתת לה את ההזדמנות להראות לך. תאמין לי, לכן, הכל יישאר רק ביותר.

איך להתאים חשפניות ולמה הם חייבים לעשות את זה

העובדה היא שכל עמדה מאפשרת את התוכנית - הסכום שהעובדים חייבים לנצח. התוכנית הנפרדת הולכת על חשפנות, אחר לבר, עוד אחד למטבח. רקדנים צריכים להרוויח סכום מסוים לשירותים נוספים מקופחים, כמו גם את עזרתו של הבר כדי להפוך את התקן עבור קוקטיילים הצרכנים. אם תוכניות הרווח לא ייעשה, הסנקציות מאוימות עם כולם, שכן המעסיק לא יאבד את ההפסדים שלו ויפצה על היעדר משכורות העובדים. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

בגלל זה חשוב מאוד לעבוד רק כדי שהכל היה בסדר, הכול הלך. בנות יכולות לעזור זה לזה, בזמן שהם נשארים את עצמם יתרון.

עזרה עמית

אם אתה יושב ליד שולחן עם אורח קבוע שלך ואתה יודע את זה טוב, אתה יכול לעזור לעמית קצת על זה כדי לנצח אותו. כדי לעשות זאת, לבלות בנות פרסום: תגיד לי, מה מושלם הוא רוקד את הפריצה או כי זה רצועה- teaser יש שירות חריף מאוד יוצא דופן של התפריט המטורף. אל תפחד לאבד את הקבע שלך, להיפך, זה יעריך כזה מחוות עצומות ותבין כי תוכלו קודם בבקשה לעשות את זה הנאה ולא אכפת הכנסה משלך.

בנוסף, אם אתה רואה שהאורח אינו מתעניין בך ואתה לא אוהב את זה (ולפעמים לפעמים לפעמים), פשוט לשנות את תשומת לבו רקדנית אחרת, אולי יהיה צורך לטעום. כן, אתה מתגעגע לכסף שלך, אבל תקבל עמיתים אישור. בנוסף, המוסד לא יאבד את הלקוח, אולי אדם היה מאוכזב ורצה לעזוב, אבל הגיבת בזמן ו "חזר" בין הידיים של חשפנית אחרת. כתוצאה מכך, לפחות אחד קטן, אבל תמיד יתרונות, כולם.

רקדנים - חברה

חשפנית טובה ושני - אפילו טוב יותר! Parabaa היא אפשרות טובה עבור בר הקלטת. בתפריט מטורף, ישנם אפילו כמה שירותים עבור כמה רקדנים - ריקוד לסביות ו pranks אחרים. אם אתה רואה את זה אדם עם כסף והוגדר לצאת, לנסות למשוך את העבודה איתו כל כך הרבה בנות. כתוצאה מכך, כל אחד מכם יקבל עצה הרבה ולעשות את התקן עבור שירותים נוספים.

אל תהיה חמדן כי בכל מקרה הוא לא היה לדחוף את כל הסכום עליך. העובדה שהיא היתה מוקפת בכמה יפהפיות, השפיעו על מצב הרוח של האדם והיא נסעה ונמחקה.

הכביש צעיר

ב הלהקה ברים, יש כלל מאומת כי רקדנים טירונים צריך לעזור לכל. נערות צעירות אשר תמיד לא ברור לעמוד ברחובות, כמו אורחים, והם אוהבים לבלות איתם. אתה יכול לעבוד טוב על זה. לתפוס חדר חסר ניסיון את השלטון לשולחן הקרוב ביותר, המציע ללקוחות את העסק שלך. מאז אתה תהיה ביחד, הם לא יוכלו לתת העדפה אחת. חלקם יושבים, מדברים עם גברים, להראות טריק חדש כמה טכניקות, ואז לקחת עצה ולתת לאורחים איתה. תן את הילדה לנסות עם היד שלי.

בסופו של דבר, אתה ועמית סייעו לעצמו נשאר ללא הכנסה. כאשר המועדון נראה רקדנים חדשים, גברים לא יכולים להתנגד ועדיין מעדיפים אותם. תקופה זו "ילדה" הישנה צריכה לחכות. חשפנות מנוסות מנסים לעזור לבנות ולהרוויח את הרווח שלהם בעזרתם, ולכן כולם מרוצים.

בארנדר ושרתים - החברים הכי טובים

אתה חייב להיות חברים לא רק עם עמיתים על הבמה, אלא גם חברים אחרים של צוות הבר. זה לא יזיק לבנות מערכות יחסים עם ברים ומלצרים, אז זה יהיה קל יותר לקבל צריכת. לדוגמה, בעוד האורח יבחר משקה בשבילך, מלצרית יכולה לציין במפורש משהו יקר יותר, אז אתה וזה יישאר יתרון.

אם מועדון הרקדן אינו מספק תפריט נפרד עם קוקטיילים לא אלכוהוליים או שאתה לא שותה עם אמונות אישיות, הברמן מוכר יכול במיוחד עבורך לעשות בלי משקאות אלכוהול.

קולבים ו- DJ - בחורים מצוינים

עם צוות זה, חשפניות יכול לשתף פעולה הדדית מועיל. לדוגמה, אתה יכול למצוא את הטעם המוזיקלי של האורח ולדבר איתו על האפשרות של הזמנת שיר. אז, DJ יקבל הכנסה נוספת. בתורו, זה יהיה יותר קשוב לך לטפל בך, למשל, לשים את המסלולים האהובים עליך או שירים קצר יותר, אז אתה לא נמאס אנשים.

במוסדות רבים, יש שירות כזה - הסרת ארוטית של נרגילה. בשביל זה, החשפנות נמשכות. אם תקדם את השירותים של סוגריים, להגדיל את הזכיות שלהם, אז הם יבחר לך לעתים קרובות יותר עבור הסרת נרגילה אם האורח לא בחר ילדה מסוימת. כתוצאה מכך, לכל אחד יש הכנסה נוספת.

חשוב מאוד לשמור על יחסים טובים בצוות. זה יעבוד לא רק, אלא גם להרוויח הרבה. אתה חייב להיות ידידותי עם כולם: מן הממשל, לניקוי, כי אתה אף פעם לא יודע איך לעזור לך יכול להיות שימושי.

Просмотров: 248 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar