MENU

21:54
איך לקיים גם סקס? 50 טיפים לשני שניהם

פילוסופיה, קבלה של הגוף והמין שלה, זה מגניב באופן טבעי (לא, האמת היא מגניב, לא בדיחה), אבל מה לגבי עצה מסוימת? מה בדיוק, בסופו של דבר, לעשות את הנערה, בחור ושניהם כך שמין נמסר?

סעיף סעיף

1 עצות לה 2 עצות בשבילו 3 טיפים לשניהם 4 טיפים כמה הם חושבים, חוט kuni 5 עצות כיצד אנשים עלו על מציצה נכונה

ישירות על זה - המאמר של היום. טיפים מסוימים ומעשים שיקנו כדי להפוך את המין שלך טוב יותר, אשר, כדי להיות מתאים גם חדש ויותר, כמו הרבה מייעוץ, חמוד מנוסים.

טיפים עבור Heri

למד כיצד לנשק.

נשיקות לפעול (והשותף) שלך גוף הורמונלית, הזריקו לתוך הדם, כפי שאנו נבלה זמן איתך, רב דופמין ואוקסיטוצין. במילים אחרות, מכריח אותך, לשים את זה בעדינות, לחוות אושר, סיפוק, הרפיה, לבזות.

אז נשיקות עמוקות, חושניות, מרגשות ייתן לך כמו הרבה הנאה.

מדריכים על נשיקות הרבה, אבל הנה תמצית, באופן כללי, עצות: לנסות לעקוב אחר הלשון של קווי המתאר שלו, ולאחר מכן בעדינות (עדין, ולא כי זה כאילו אתה מנסה לנשוך את הנגיסה של התחתונה. להישאר כך לדבר.

משחקים עם אוזניים.

לדוגמה, אתה יכול למצוץ בעדינות את הביצים שלו, בעדינות ולקחת אותם בזהירות לתוך כף היד, קל לדחוס (אגב, הוא מאיץ את האורגזמה). רק תיזהר, הם רגישים מאוד, במיוחד לגעת במשהו חריפה.הצוואר רגיש לא רק.

לשחק עם שק האשכים.

אוזניים של גברים הם לעתים קרובות רגישים כמו שק האשכים שלו, אז אל תפחדו מהאזור הזה. נסו ללקק את האוזניים בעדינות, למצוץ אותם קצת, או לנשוך קלות של אהה של אה, זמן קצר לפני אורגזמה ולחישה של משהו מתוך פרנק.סקס אוראלי הוא לא רק חבר שלו, טוב, וחלקים אחרים, כפי שאנו מבטאים, איברי המין. יש לנו גם תשומת לב.

נשיקה צוואר!

אל תשכח את האשכים, הם גם רגישים. אתה יכול, באופן כללי, שבץ אותם, בעדינות לדחוס, ללקק, למצוץ קלות.זה גם עובד בשני הכיוונים לשני המינים. שלח תשומת לב לעובדה שאתה יכול לרדת בנחת אל הזין שלו, מכסה את הנשיקות צוואר, ליטוף עיסוי כתפיים, קצת מגרד את הגב שלך, אתה לא צריך לרדת אל הברכיים שלך ולעשות אגדה כי הזין שלו הוא chup. זה יכול להיות כמו כולם יודעים כי ההקדמה החושנית ואת הביטוי של רוך וטיפול.

לא לבלבל.

תא המטען אינו רגיש כל כך כראש, כך שתוכל לפעול קשה: לדוגמה, כדי ליצור אגרוף סביב תא המטען ונעים למעלה ולמטה, איך גברים עושים כאשר אוננות. כולם כבר מזמן ידוע לשחק בלחץ, מרגיע ולחץ אצבעות כדי למצוא את הרמה כי השותף שלך הוא יותר נעים.

נסה COF פעמים לשים לב לפטמות.

אצל גברים, הם גם רגישים. נכון, הבחור שלך, לשים את זה בעדינות, יכול לבלבל לגעת בהם, אז להיות עדין.

ראש - כל הראש.

הראש - הכי טוב, כפי שישבנו בזמן, את החלק הרגיש של הגוף המיני, כך שתוכל למקד את כל תשומת הלב שלך - זה יהיה מובטחת להיות נעים (מאשר רק זה לא רגיש, אז גירוי של הראש צריך להיות מאוד מכרז). לדוגמה, אתה יכול לסנן את האצבעות שלך עם חומר סיכה, לסחוט אותם לתוך הטבעת לנשוך את הראש של טבעת זו, ליטוף, משחק עם רמת הלחץ.קהל הוא מדען שפיתח קבוצה של תרגילים לשריר של תחתית האגן. הם מיועדים לאנשים עם מחלות של מערכת oodogenital, אבל גם הם, זה היה אפשרי באופן משמעותי להאריך את הזקפה שלך. במילים אחרות, לכפות לך לאט יותר כדי לסיים.פורנו של Google ב ז'אנר קצות כדי להבין איך זה נראה.

נסה כמה לחשוב על, אחורי ללכת משחקים.

אל תשכח סיכה.

רכישת תשומת לב פרינאלית.

המפשעה נקראת סוף סוף באזור בין שק האשכים (או הנרתיק) לבין הישבן מתחת לאשכים. יש הרבה קצות עצבים על זה, אז זה רגיש מאוד.

זה יכול להיות מלטף במעגל לא עם אצבע קטנה, בזמן שאתה ליטוף את הזין שלו, טוב יותר מאשר אצבעות ופה יעבור בקצב אחד. כולם כבר מזמן ידוע למה שאתה שם על המפשעה כאשר הוא, באופן כללי, כדי לחוות אורגזמה - רגשות, זה התחיל להגדיל!

טיפים לו 2

לא לדחוף.

במובן, במהלך נשיקות עם השפה, או כאשר אתה עושה את זה cunnilingus (אתה עושה שלה cunnilingus, כן?) - אין צורך לחקות את השפה. טוב יותר לנסות תנועות שונות, רמות לחץ שונות. השפה היא כלי גמיש, אז להשתמש ביכולות שלה, ולא להפוך אותו מראית עין של חבר.

תרגילי Google Kegel.

ואולי אפילו לא צריך ברזל כי או לסחוט היטב את הראש עם האצבעות שלך ולהתחיל למצוץ אותו, ללקק במעגל.לצעירים יש ערמונית. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהוא נקרא כמה מאיתנו מייעצת, "נקודת הגברים G, כי היא מעניקה רגשות חושיים מדהימים. עדיף לדון בנושא זה מראש עם שותף - לא כל הגברים מוכנים לכך.

להדק את האורגזמה במהלך אוננות.

השורה התחתונה היא שאתה מאונן, אבל כאשר אתה מרגיש שאנחנו עומדים להסתיים - אתה נשאר ולהמשיך כאשר ההתרגשות הולך.

למה בגלל לעשות? ראשית, זה יסייע להאריך את הזקפה במהלך, כמו שאנו נכתב בהם מועיל יחסי מין מסוימים. שנית, זה יעשה אורגזמה ואולי אתה אפילו אוהב את זה.

קנה טבעת זיקפה.

דרך נוספת להאריך את הזיקפה ולחזק את האורגזמה. בנוסף, כמו Duma רבים, טבעת יוקרה, זה נהיה רוטט, וזה יהיה נחמד למתוח ונראה להיות הזין שלך, ואת הדגדגן של השותף.

מצא קונדומים נוחים.

זה יעשה סקס יותר נעים ונוח יותר, וכן, זה יכול להיות גם השפעה חיובית על הקמת ורגשות ממין בעקרון. ובכן, אתה יודע, עבור כל התרגיל צריך מדים נוחים.

נסה עיסוי הערמונית.

לא, זה לא בגאיסקאיה. הערמונית - רק אחד החלקים של הגוף שלך, אשר יכול לתת לך הנאה, עוד אחד, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לזה, אזור ארוגני, ואין שום דבר, כפי שכולם יודעים, מעורפל להשתמש בו.

אתה יכול לחוות את עיסוי עצמי של הערמונית או לרכוש ויברטור אחורי. זה יכול להיעשות במהלך אוננות, ובמהלך מין חברה: לדוגמה, אתה אוהב, ואת הערמונית שלך נותן ויברטור - קלוריט רגשות נעימים מאוד, גירוי עם הזמן מ 2 הצדדים.

השתמש lubrikant.

הוא מגביר את הרגשות לפעמים, מסיר כמה חשיבה, כאב סביר, כמו בראשות, לא מספיק סיכה טבעי ולעתים קרובות מציג מגעים סקס על רמה חדשה לגמרי.

להסתכל דרך פורנו ביחד.

ולשתף את ההופעות שלך. זה מאוד ברור, פורנו יעזור לך להבין טוב יותר מה שאתה רוצה מן חיי המין שלך. בנוסף יעזור להירגע בחברה זה מזה. צפית בבלנו ביחד ודנו במה שעדיין מבולבל. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

אל תמהר.

סקס הוא לא רק "ילד בנערה, אחורה קדימה". נראה שזה לא היה מפתיע, אבל סקס הוא בדרך כלל אינטראקציה אינטראקציה חושנית יחד יחד. יש מיתוס שהבנות מעריינות פרלודים (לא כל הגברות שרוצות לטוס למיטה ללא דיונים מיותרים).

אז, אתה יכול גם ללמוד איך לקבל הנאה ממנו. חיבוקים, נשיקות, חיבה, הנאה הדדית, נהנה מהחברה של זה, הנאה פיזית, אינטימיות ... זה לא נהדר? אז אתה יותר מזג איך הגוף של הנעורים שלך עובד, מה שהיא אוהבת, ומה לא, ואתה לא רק להיות קרוב יותר פיזית, רוחנית. ואת הגברת שלך בטח יהיה מאוד אסיר תודה לך ולזכור את זה כאחד החוויות הנפלאות והחושיות ביותר בארי שלך.

על הדגדגן.

ראשית, עדיף לעורר אותו, בעדינות ללטף את הלשון או כרית במעגל. על ידי כמה באים לידי ביטוי, בכיוון השעון ונגד.

רוסית שאינם פנסים ומידע פגום הולידו מבט שווא כי ליווי הוא עכשיו משהו, מביש, נתון, על עובדה זו חייב להיות שותק. אבל כאן יש כמה אנשים לקבל את המידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

הרכבה, אבל בעדינות ובעדינות.

שנית, לא להגזים. הדגדגן הוא רגיש מאוד, הגסות כאן לא הולם. אלוהים אתה נושך אותו! זה כואב, אתה לא אוהב את החבר שלך, גם, כאשר הגברת נושכת את החבר שלך? לא שלושה מהם כמו לוח של חגורת חייל. לא עבור כל אחד לא סודי מה להיות עדין.

אל תשאל אם היא סיימה.

בעיקר לא במהלך התהליך. ובאמת, לא לטוס אחרי, עם השליחה "טוב, לבוא, לשלם הגבר שלי". ביטוי זה הוא אנטי מין הליכה, ברצינות, אין עוד לא יותר ממנו.

לזרוק עישון. עם זאת, ראוי להזכיר כי זה לא רק בריא, טוב, וחיוב מאוד משפיע על העוצמה. במקום זאת יש לך את הקושי "על ידי, COC רבים חושבים, חלק זכר" - שכר הדירה מנתח לטסטוסטרון.

כמעט בכל רחבי הדוכן המיני, בסופו של דבר, בהתאם להורמונים - דבר פיזיולוגי גרידא, אז זה לא מפחד, לשים את זה בעדינות, לבקש עזרה למומחים, לדאוג לזה.

גברת אישית שהיא מצוינת, בסופו של דבר, נראית ונעימה לטעם. בסופו של דבר, זה יהיה נחמד מאוד.

טיפים לשני

לשנות תנוחות, לנסות משהו חדש. זה לא משנה איזה תנוחה נותן יתרונות שלה: כמה טוב יותר עבור החדירה העמוקה ביותר, איזה מין עצלן נינוח, כמה עבור כמה מאיתנו מתייעצים, קיצוניים, איזה סוג של נשים או גברים. הניסוי ולחפש את מה שאתה אוהב את שניהם. סקר כיצד אנו רגילים לקרוא, פנטזיות סקסיות זה לזה.

לדוגמה, כך: כל אחד כותב 5 פנטזיות משלו על עלים. טוב מאוד כדי להדגיש את מה שהם לשים בכותרת. שותף שני מושך עלים, באופן כללי, מעמיד את פסק הדין: כן, הוא יראה אותו לחוות / כן, אולי יום אחד / לגמרי לא. ולדון איך היית מסיים לגלם, או למה לא יסתיים. נסו להיות טקטית הדדית, פנטזיות סקסיות - נושא אינטימי מאוד.

תרגיל יחד.

ראשית, גוף חזק ובריא, נשימה בריאה, וככל שאנו מתרגלים לזה, מערכת הדם מגדילה את איכות החיים בכל דבר, כולל במין.

שנית, הספורט תורם לייצור של דופמין וצמצום החרדה.

שלישית, אתה תהיה פחות מבולבל ידי כל הזמן E נחמד.

אדם! תגיד אחד לשני כי אתה אוהב ולא, לתקשר, לעודד, ולא את מעשי השותף לטעום, לעצור, ולא לא, לקרוא אחד את השני מחמאות. שיחות מלוכלכות להשתמש בסופו של דבר! אף אחד לא מבקש להוביל את הדיון הפילוסופי במיטה, אבל תקשורת היא המפתח למין טוב. תקשיב לרצונות של זה. אל תמהר להתפשט. ואולי אפילו לא צריך ברזל כי סוג של גוף פופולרי גורם פליטה חדה של dophane ו oxytocin, אבל זה דוהה אותו במהירות, הנוכחי הוא טוב יותר מאשר עירום יהיה רעוד, אבל מרשים. מסנן סוף סוף אור עבור מצב רוח אינטימי. אל תשכח להתקלח לפני סקס, אין דבר נעים יותר מאשר ניחוח של גוף לא בריא, נרגש. אגב, המקלחת יכולה להילקח יחד, ובכלל, להתחיל משחק אהבה כבר שם.

ואת הבסיסי ביותר: לא לדאוג מאוד מאוד. סביב המין הוא מקורר מאוד, כמו אנשים רגילים להביע, הרבה דברים: סקס כמו אהבה של אהבה, כמו הביטוי הגבוה ביותר.

למעשה, זה רק עוד דרך נעימה לבלות יחד, עדיף להכיר אחד את השני, להתקרב וליהנות. להתאים את זה, לא לבנות סביב סקס המשקיף הרבה ציפיות. תירגע ותהנה.

טיפים עבור ימין Kuni4

אל תבוא עם ברור.

כן, הכי הרבה, כפי שכולם מובנים, החלק הרגיש של הגברי המין הוא הדגדגן. אתה כל כך הרבה שאני זוכר את זה (לא, אבל ללא בדיחות). אבל אתה לא צריך ללכת לשם וכך לדבר עם הדגדגן, כמו כפתור קסם "לקבל אורגזמה".

ראשית, הגברת צריכה להיות נרגשת לטפס על הדם כדי לעומס, כך שהחוסך התחיל להתבלט, רק לדחוף את האצבעות לתוך הדגדגן היבש הלא נרגש, אין כלי, לעתים קרובות זה אפילו נפגע. לכן, אתה לא צריך למהר.

אתה יכול לרדת בנחת את הנשיקות בגופה, מלטף את שדיה, מנשק את הצוואר, כדי לקרוע רגליים. אתה יכול אפילו לעשות את זה כך שהיא עצמה דחה מן הרצון, כך שאתה, בסופו של דבר, נגעה בינה, ואתה תמשיך לקנטר אותו, מרגיש כוח מלא על זה. באמת, ורק מאוחר יותר להמשיך הדגדגן. אז זה יהיה יותר נעים.

להיות delicten.

הדגדגן הוא רגיש מאוד, יש שמונה, 000 קצות עצב (ברצינות!). לכן, בבקשה לא לשפשף אותו, למחוץ, לגרד, לא לתת אלוהים, לנשוך. לעזור לציפורניים שלך, בבקשה ולתת הידיים שלך יהיה גם, איך אנחנו גלויים לך, נוצץ, רך, כמו שאנו מבטאים, חם. על המכשיר שלך אחר, באופן כללי, אולי פשוט כואב.

לבקש ממנה למשוך אותך.

לעתים קרובות קראו הבנות בקול רם, ולא אי-נוחות או לא אוהבים משהו. לכן, זה יכול להיות מקודש על איך אנחנו תמיד מדברים איתך, לא מילולית אותות: לדוגמה, במקום זה נחמד מאוד - היא מושכת אותך בשיער. ציד מאוד להקצות מה טוב, או להיפך: זה לא נעים - היא מושכת אותך על השיער, נחמד - זה משוחל ולבסוף עובר אותם. באותו זמן תוכלו לקבל עיסוי קטן, וזה גם מצוין.

זוהר לה שהיא נחמדה לטעום.

Cunnilingus - ליטוף אינטימי מאוד. כמעט כל הבנות מודאגות מאוד, אם אתה שמח ללטף אותם, בדרך כלל, הבנות לא כל כך אנוכיות, פשוט להטריד את כריות רק להעמיד לדין, לא לחשוב על הנוחות של השותף. לעתים קרובות הם, באופן כללי, מודאגים: מה אם אני מכוער? פתאום אני לא נעים לטעום? פתאום הוא לא אוהב? והיא תהיה נעימה מאוד ממה שאתה מזהה את הפחדים האלה ולומר לך איך אתה אוהב ללטף אותה, מה זה יפה וכאן, כי היא מלוטשת ומתוקה.

אל תנסה, זה הפך, לחזור על פורנו.

Cunnilingus ב פורנו, בדרך כלל, קשה מאוד ותוקפני, מהיר. אבל אתה לא צריך להסביר כי פורנו הוא רק סרט, ומין שם לא כמו בחיים, נכון? במציאות, זה אפילו יותר נעים לכאורה ללא בדיקה, עניינים חושניים, אתה לא צריך לנסות ללטש את הדגדגן שלה או ללבוש את השפה.

אל תפחדנו.

ולא שאתה רוצה. רוב הגשרים המפחידים של הגברות הם ביישנים, זה מחמיא בפזיזות כאשר בן זוג הוא כל כך בסדר שהוא לא יכול להתנגד. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אז לא לרסן!

השתמש בידיים.

סקס אוראלי - אמנות של ריבוי משימות. אתה יכול ללטף את רגליה, שבץ או פשוט לסחוט את הישבן, אתה יכול לחדור את האצבעות לתוך המעבר האחורי נקודה או הנרתיק ולרטף את הנקודה G. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אני רוצה לדעת את החדירה האחורית מראש (הנערה לו גם צריך להיות מוכן, טוב, אתה גם לא כמו זה, אם אתה מרגיש משהו לישון בחלק האחורי) , ואת הנרתיק מתאים, רק מאשר הגברת כבר מתרגש, זה עלול לגרום לכאב.

איש קשר עקיף.

לדוגמה, מבלי להסיר את הפשתן ממנה, לחיצה על השפתיים לנרתיק ונשפה בחום על הדגדגן, או לשטוף, כך שהשפתיים שלך רוטטות. או לעסות את הדגדגן, לסחוט את שפתיים סקס סביבו. זה האחרון מצוין ממה שאתה רוצה להביא אותו לאורגזמה לטיסה לאחר הקודם: הדגדגן לאחר אורגזמה הוא רגיש מאוד, פעולה ישירה גורם כאב.

"לא שוטר ברגע שאתה צריך לשכוח את זה, כפי שכולם יודעים את Windpoint, כמו שפת הגוף שלנו!-

כמו נבל דיסני אחד מדהים. באמת, צופה בה: איך היא, בסופו של דבר, מהלכים, איך נשימה, מה נשמע. רק תזכור שההתרגשות של הגברות מתבטאת, כפי שאובצאים רבים, בדרכים שונות. מישהו מול האורגזמה, בסופו של דבר, גניחות וצעקות, ומישהו קופא, מנסה להתמקד ברגשותיהם שלהם.

אל תנסה להציג את כל הטריקים לטיסה.

במקום שמצאת טכניקה, מגע, שממנו היא נעימה יותר - כל הכבוד, ככה והמשיך הלאה. אין צורך לשנות את הטכניקה פעם כל שתי דקות - זה, זה הפך, מפיל אינו מאפשר להגיע לאורגזמה. דגים אחרים מנסים בפעם הבאה.

טיפים למציצה הנכונה

השתמש בידיים ובפה לבוא.

למעשה, המשימה שלך היא לתוקפן את האיש, רק עם הקדמה של טכניקות שונות יותר. לכן, אתה יכול, בסופו של דבר, למצוץ וללקק את הראש ולאסוף, לסחוט את תא המטען, נעים על זה עם היד למעלה ולמטה, כמו גברים עושים במהלך אוננות. ראוי לציין כי הטכניקה הרגילה ביותר וזוכה.

אל תדאג לרוק.

במקום זאת הוא להסיר - לא נורא, גם חבר יש חומר סיכה טבעי + סכום הרוק ניתן להגדיל (רעד מול החבר או לאכול משהו חמוץ).

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. רק זה כבר לא רק הצדדים החיוביים לעבודה.

ולא הרבה - יותר טוב, אז הבחור רק יהיה יותר נעים. חבר אוהב כאשר מקרוב ורטוב, hehe.

לא לבלבל להסתכל לתוך עיניו.

כל הזמן לשמור על קשר לא צריך, אתה לא בפורנו. אבל לזרוק כפי שהיינו קוראים, את הנוף - השני פשוט יכול להיות חם מאוד, החבר 'ה הם לא אלא שזה נראה יותר מזה.

לגלות איתו לטוס, אתה מסכים לבלוע.

זרע טעם לא נעים, וזו עובדה. יש לך זכות מלאה לא לגרום לה לבלוע או בדרך כלל, לשים את זה בעדינות, להרגיש. אבל יש גם צורך לדון הטיסה, אל המציצה, להרגיש את הגישה של אורגזמה, החבר שלך הצליח להזהיר אותך, לשלוף ולשחרר זרע עבור משהו אחר.

אל תמהר.

זה לא גזע "להביא אורגזמה, באופן כללי, 10 דקות". ליטוף אוראלי עדיף להיות נינוח, וכפי שאנו מביעים, חושניים מאשר, כפי שכולם מובנים, מהירים ותוקפניים, זה עובד בשני הכיוונים. נסו להתכרבל לה בחלק האחורי של שפתי ולפרסם את הצליל הלוך ושוב לגרון כדי לקבל רטט. שילוב של רטט, את החום של הנשימה שלך, מגע רטוב של שפתיים, ואולי השפה בהחלט תשלח על פי צווארו, כמו רובנו מתייעצים, כל גלי צמרמורת. והוא בוודאי יהיה נחמד, מאשר בעדינות לעסות את עצות השיער לקו הצמיחה לשיער.

ציפייה.

אל תנשוך. הכל כבר זמן רב כעס על העובדה כי סוף המשפט. בשביל אף אחד לא לא סוד הוא כי זה כואב. החלק הרגיש ביותר, בסופו של דבר, חבר - גולובקו. על זה להתמקד, להתנסות, בבקשה, ללקק, מכה עליה, שבץ - כל דבר. "גרון עמוק" הוא דבר פורנוגרפי ענק, אתה יכול לעשות את זה די אופציונלי. לא הרבה מי יודע את העובדה כי תא המטען מספיק כדי עיסוי פאלם. הלסת תהיה בעדינות כדי להתעייף, זה בסדר. לשנות את הגירוי לפעמים כדי לתת לה חופשה, למשל, אתה מלטף את הפה שלו - הלסת היתה עייפה - הואט למטה, יש לי יד, או כך לדבר ולנשק לו, או אוכף ותקע עם הדגדגן על זה - ואחר כך חזרתי שוב לשפתיה. השתמש סיכה מאשר רוק וסליקים אינם מספיקים. במקום מספיק - גם להשתמש, חומר סיכה הוא ביקר consummily ואת מנצלת רגשות לרמה חדשה. יותר טוב ממה שהוא unibles של אכילה, וכן, קוק התחיל לבוא לידי ביטוי, נעים לטעום. להציע ליטוף אנטיר, גירוי הערמונית. במקום לחבר שלך לא היה אכפת - לנסות לעורר את אצבעותיה להתחיל (זה בעומק של ארבעה ס"מ במעבר האחורי), אתה יכול מאוחר יותר להשתמש ויברטור נקודה אחורית. Amaturury כאן עדיף לא לעשות, סביר להניח, על מנסה לפלוש את המקדש שלו, הבחור יגיב רע בחדות.

אז, הדבר העיקרי במין אוראלי: האזן לרצון זה לזה, לאותות הגוף של השותפים, לדון מראש ממה שאתה רוצה לחוות משהו חדש, ולהתמקד בחלקים רגישים יותר, שכן אנשים משמשים להביע את איברי המין - הדגדגן והראש (אך לא להגזים). ו, באופן טבעי, העקרונות ביותר - להירגע ופשוט ליהנות. בהצלחה!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. לא עבור כל אחד הוא לא סוד מה שאנחנו עובדים עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. ראוי לציין כי לעזור לזוגות כדי לפתור את הקשיים בכמה מתבטאים, חיי מין.

אוננות - לא מכשול של סקס טוב. יותר מאנשים שבהם התרגלו לקריאה, המפגשים הנכונים יש מין מרמז על עושר. ואת שביעות רצון עצמית הדדית או אוננות מול אחד את השני - דרך טובה לעשות "Peppercons" ביחסים. כמעט כל הגברים נחתכים לראות איך אוננות את גבירתם. יש פנטזיות דומות והגברות - הבלתי מתפשרים שלהם מתברר את התמונה כאשר האיש הוא יונה עצמה. הכלל הבסיסי של סקס טוב הוא חוסר מוחלט של בושה ואילוצים. באופן טבעי, בכמה מאיתנו לא אומר, לכל אחד יש את הגבולות של המותר, אבל לפחות מה הרגע הכי קשה או לא מובן צריך להיות דנו. כולם ברורים שרק אז זה יהיה להגיע לדוגמה במיטה.

Просмотров: 216 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar