MENU

13:24
איך להיות מאושר

להיות מאושר, אולי, רוצה את כל הנשים, לא משנה מה הגיל שלהם, אזרחות ואמונות החיים. האושר הוא משהו סיכום שאתה לא יכול להיות נמדד, לגעת או לקנות כסף. זה רק דבר אחד: להיות מאושר לא תמיד צריך לקבל את כל הזהב של העולם, רק להתיישב וזה של slahaha, אבל עם האהוב שלך.

פיזיולוגיה של אושר

המילה "אושר" בתרגום של ניאלקט praslani פירושו "הרבה". עדיין לא המציא מתכון אוניברסלי, איך להיות מאושרים. עם זאת, כמה מדענים העזו להניח כי הפיזיולוגיה של "הולנדית טובה" קשורה עם "הורמונים אושר" כאלה:

  • דופמין. משמש כמרכיב אינטגרלי ב "מערכת תגמול" של המוח. זה גורם לתחושה של שביעות רצון והוא יכול להשפיע על תהליכי המוטיבציה, כלומר פעולות הקשורות להישרדות ואת המרדף של סוג של אדם. שחרורו של נוירוטיס זה בכמויות גדולות מתרחש במהלך אהבות, מקבל ארוחות מעולה, על מושב עיסוי ובשימוש בחומרים נרקוטיים.
  • סרוטונין. שחרורו של נוירוטר זה בגוף האדם מוביל למצב רוח משופר, חיזוק יציבות רגשית. מגרה פעילות מנטלית ומנועית, משחק תפקיד חשוב בתהליכי קרישת הדם.
  • אנדורפינים. להשפיע על המדינה הרגשית. העיקרון של הפעולה שלהם דומה אופיום - להפחית את תחושת הכאב. כמויות גדולות של נוירושטיות זו עלולות לגרום למצב האופוריה של אדם. ייצור אנדורפין הוא תגובה ללחץ, מתן תוצאות ממצב קשה ללא פולטות הסתגלות וללא ביטוי של כל השלכות בצורת סוגים שונים של מחלות.
  • שתי דרכים לעשות אושר

    על פי הפילוסופיה המזרחית, ישנן שתי דרכים, איך להיות מאושרים. כתוצאה מכך, הפשוטה ביותר, המאפשרת במידה מסוימת להשיג אושר יקירתי (חיצוני): רכישת בגדים באיכות טובה יותר, דיור מפואר יותר והיכרויות מבטיחות. השביל השני הוא קשה יותר והוא לא מתאים לכולם. מסייע בהרמוניה את עולמו הרוחני ולהגיע לאושר בגלל ההבנה של האיזון הפנימי והמצב השלווה.

    לדברי ההוגה המפורסם של העולם הישן אריסטו ומה אושר על ידי האמור לעיל: רוחני נחשב השמחה הגדולה ביותר של החיים, כלומר לאושר אמיתי, זה לא מספיק להשגת רווחה פיננסית ונוכחות של טוב בְּרִיאוּת. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

    על ידי העובדה, בזמן האליניזם, המושג "אושר" זוהה עם האלוהות ואת הטוב. הוא האמין גם כי הגורל של אדם ואושרו תלוי ברצון האלים. עם זאת, האיש המודרני הלך והיום, אדם מודרני היה מסוגל להוכיח 100%, כי אושרו בין ידיו, המשפט כדאי לתקוף כמה מאמצים לכך ולא לפרוש להשיג מטרות מתוכננות. להיות מאושר מגיע כל בחורה וכל אישה, כדאי לציין להחליט מה אתה צריך בשביל זה.

    Просмотров: 3264 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar