MENU

12:13
11 אירועים שעבורם גברים הולכים לזונות ולשלם למין

עם חוסר השלמות של קשרים אינטימיים בצד פנים כמעט כל הנשים בחייהם.לימוד פקודות הסוציולוגים שנאספו מזוג המומחים הסמכותיים מדינות, הובילה למעניין, אלא, איך כולם מסקנות אומללות, צפויות. רוב אירועי הערעור של גברים לזונות כדי לדבר היה קשור לאופן שבו כולם מכירים מורכבים יחסים עם זוגם, עם unbominations פסיכולוגיים, כל הפחדים וחוסר ביטחון. סכסוכים ישירות ואי הבנה, על פי תוצאות הסקר, הם הדרך העיקרית שאנחנו רגילים לקרוא, תנאי מוקדם של רכישת גברים, איך כולם נמס, יוסלאוג סקסי.

התוכן של המאמר

1 מחקרים רשמיים 2 תנאים מוקדמים לאהבה

מחקר מדעי רשמי

מההיסטוריה ברור כי גברים סוף סוף החלו להתייחס כמוהנים של אהבה כמה אלפי שנים לַהֲפוֹך. במשך מאות שנים, העולם החליפו בלתי ניתנת לזיהוי, אבל זה ישן המקצוע היה קיים לפני הזמן. תנאים מוקדמים שעבורם גברים עשו זאת דרכים שונות. אבל כמעט כולם מהדהדים אותם עם אלה שהיו, לשים את זה בעדינות, הביעו הימים שלנו. ראוי לציין כי החברה שוקלת בעקביות את הערעור של גברים כדי לפעול זונות הנישואין בגידה. אבל אף אחד לא לקח בחשבון כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, חוויות נסתרות של אנשים, החליט על איך אנחנו רגילים לקריאה, צעד כזה.

כַּמָה לפני שנים מומחים סוציולוגיים מדרום אפריקה ואירלנד ניהלו מדעיים ללמוד בנושא זה. גישה זו מותר לאסוף תשומת לב הגונים מאוד נתונים שניתחו ללא הטיה וגינוי. כולם יודעים שאחרי זה נפתח, כפי שכולם יודעים, תנאים מוקדמים אמיתיים למה האיש משלם למין בצד אם יש שותף קבוע.

רקע אהבה חד פעמית

הכל כבר זמן רב ידוע מה הגברת, אשר טופל שילם שירותים, כפי שאנו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, אופי מיני, יהיה, לשים את זה קצת, לשקול את עצמך רע, אמון זול, לא ראוי לא ראוי. אפילו מאשר רגשות אלה, באופן כללי, יהיה מכוסה על ידי נעלב, בכעס ובאי-הבנה לחצי. לא הרבה מי יודע את זה אבל למעשה יש כמה אירועים עיקריים שפשוט דוחפים גבר לשלם עבור סקס. וזה בכלל לא קשור עם הרצון, נראה כי סובל שותף או הרם את ההערכה העצמית שלך.

בתהליך סקר היו, זה נמשך יותר מארבע מאות 50 גברים אשר אמרו, כראש, מדענים על מה האחרון 10-12 חודשים, הם נראה לערער על "בנות להתקשר" לפחות 3-4 פעמים. עם כל זאת, 95% מהנשאלים היו ביחסים קבועים. כולם יודעים את זה רק עבור 5% ביקור זונה הפך רקע גירושין.

ליישם את המטרות שלך בישראל יסודי אם אתה מודל מסוגנן מרוסיה. העוסקים בישראל מותר בפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 6200 $.

תנאים מוקדמים עיקריים התקשר אל יהודי האהבה, שנקראה בתהליך הסקר:

גבירות המספקות שירותים שונים, כפי שהוטל, אופי מיני, פתוח יותר בתקשורת וברצון ללכת לקראת הלקוחות בכל הרצונות שלהם מאשר השותפים הרגילים שלהם. כמעט כל המשתתפים שנסקרו הבינו כי יחס כזה ללקוחות הוא רק חובה עבודה. זה מאוד ציד להקצות את מה שהגברים חסרים, כמו הרבה מאיתנו לבד, פתיחות כאלה והבנה במערכת היחסים שלנו, ולכן הם לא תשומת לב ישירה לאונטורל של מקרה כזה מזונות; במגע עם הבנות מתן שירותי מין בתשלום, גברים הרגישו אפילו יותר בטוחים מאשר עם השותפים שלהם. כולם יודעים כי "ילדה קריאה" לעולם לא לגנות כל תשוקות יוצאת דופן ופטיש.בעוד השותפים הרגילים לא יבינו תשוקות דומות, לגנות אדם, להתחתן איתו או לגמרי להתפתל. במקרה זה, על הנוף של גברים שנצפו, זה אפילו קל יותר לפנות זונות מאשר לחשוף את ענייניהם בסיכון בגלל איך כולם מובנים, סביר להניח מבין שותף קבוע; לעתים קרובות, גברים הביעו את העובדה כי האינטרסים המיניים שלהם לא חופפים עם האינטרסים של נשותיהם ואת הנשים שלהם. הם פשוט לא יכולים רק לקבל הצהרה בשל העובדה כי השותפים לא מסכים ניסויים כאלה או סוג יוצא דופן של סקס. זה יהיה רע אם לא הבחננו העובדה שהאדם משלם למין עם אחד כי הוא מתורגל על ​​מתן שירותי "מיוחדים". הסיוט הראשי, שהיה מופרע מהביע, כפי שאנו מתרגלים כדי לקרוא, גורם כזה לגברים, זוהי הזדמנות להעליב שותף עם ההצעה שלהם; חלק מהמשתתפים בסקר הסוציולוגי אמרו כי הם מפחדים כיצד להתבטא, באחריות אפשרית, שבסופו של דבר, יכול לשכב עליהם לאחר מגע מיני עם הגברת הרגילה. הם לא מוכנים באופן דרסטי, לשים את זה בעדינות, לשנות את חייהם ותוכניות רק כי הם רוצים, כפי שאנו מבטאים, סקס יומיומי. במקרה זה, בידור ללא התחייבות, אשר נותן זונות, עבורם סוף סוף הדרך הטובה ביותר מחוץ למצב; גברים מפחדים מפנטזיות צבועות משלהם, אשר, על ידי השקפותיהם, יכולים לשרוף את התמימות והטוהר של נשותיהם ולגברותיהם. פוטנציאליים הם אמהות לילדים, שומרי נוחות. זה ברור מאוד, חלק מהנשאלים הם גם לא נעים לעשות כמה מעשים איתם, אשר, באופן כללי, יכול לזרוק כזה זכר בזיכרון שלהם. אולי העובדה כי "ילדה שיחה" היא פשוט מתאים כזה "מלוכלך" ז 'אדות. מסורת זו היתה בימי הביניים, כפי שאובצאים רבים, כמה מדינות, כאשר נשות של גרפים, אדונים ורבותי אצילים אחרים נכנסו למגע מיני עם נשותיהם רק כמה מאיתנו מתייעצים כדי להרות את היורש. ועל ההערכה של צרכיהם, גברים ביקרו בתים ציבוריים, כדי שלא לעקירתם את הפעילות החטא של גבירותיהם של מוצא גבוה; גבירותיות המספקות שירותים אינטימיים יכולים ללמד גברים אחרים איכשהו, כפי שהוגדרו, מכשירי חשמל מיוחדים. ואכן, כן, זה כל כך - כמה אנשים לומדים זונות כדי ללמוד. כדי להחיל מאוחר יותר הזדמנויות אלה ביחס לשותפה.

זה רחוק לא כל תנאים מוקדמים. יש לציין כי יש יותר "רגילים" תקריות כי לדחוף גברים לביקור זונות. הם גם הודיעו בתהליך של סוציולוגי זה סֶקֶר: https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

"Bachett" סגנון חיים. זה ברור מאוד, גברים בבחירת נתיב זה במודע מסרבים קשרים קבועים, משפחות וילדים. חופש, חברים ובידור נשארים בעדיפות. זונות עבור בנים כאלה כדי לדבר הן הדרך העיקרית כדי לספק את עצמן, כמו רבים באים לידי ביטוי, צרכים מיניים ולהראות כוח אופקים של אמונותיהם; חוסר רגשות חדים. כמה גברים פונים לשירותים של זונות לא בגלל הצורך לספק כמה תשוקות מיוחדות, אבל פשוט בגלל היעדר "אדרנלין" בהם, כפי שאנו מבטאים, חיים רגילים. לעתים קרובות הוא קשור עם העובדה כי חיי היומיום שלהם משעמם מאוד, העבודה לא מביאה apparels, כפי שכולם יודעים, בידור יומיומי אינו מסוגל להתקשר, רבים חושבים על הרגשות הדרושים; הרצון לשחק את התפקיד של "porto המסכן". זה יכול להיות גם כי לעתים קרובות כל כך תשוקה היא ישירות "אנשים טובים" - משוער משפחתי, עובדים אחראים ו tikhoni. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי כדי לטעום חיים אחרים, הם מוכנים, באופן כללי, לשלם עבור סקס עם גברת, להיות עם כל זה במערכת יחסים. זה יכול להיות שהם לא נמשכים לא למין, ואת עצם העובדה של ביצוע, כפי שכולם מובנים, מה נידון על ידי אנשים אחרים; קנאות לטעינה על ידי רכישת "כוח" על כמה חושבים, הגברת לקרנות. כמה לקוחות של זונות פונים אליהם בערך מאוד, כי, לשים את זה בעדינות, הם רואים את רמות נמוכות יותר, נאחזים בעבדים. זה טוב מאוד להקצות מה, כמו רבים חושבים, ולכן סובלים מן ההנאה של כמה מאיתנו היא ייעוץ, כזה שליטה. זה חבל שכל הכוח מתאדה למסלול איך הזמן שילם יסתיים.

כדי למלא את תשוקותיה בישראל יסודי, אם אתה אישה ארוטית מבלרוס. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 6500 דולר.

ובכן, איך נבלה אותך כל הזמן, בזמן השני כזה הלקוח הוא בקושי מישהו יהיה, להיות שירות; תשוקה, בסופו של דבר, הרחב את "המסלול שלך". לישון עם נשים רבות ככל האפשר - הנה המוטיבציה של צעירים כאלה. ראוי לציין כי מקרים כאלה אינם כל כך תכופים, כמו רוב האנשים כרוך. באמת, אבל עדיין זה להיות.

בכל המקרה לא שווה את המסלול, זה היה הכרחי כדי לשבור את המקרה עם איך אנחנו מתייעצים איתך, אדם שהשתמש בשירות "בצד". צעד כזה הוא סימן הראשי של צרות בתוך זוג הבית. נחוץ לברר את הגורם להתנהגות כזו ולחוות את האמון, הבנה, הַרמוֹנִיָה. עם בעיות חמורות, אתה צריך ליצור קשר עם פסיכולוג משפחה. בסוף מסתיים, כל האנשים עושים טעויות. זה ברור לכולם כי זה לא סיבה לשים על היחסים.

Просмотров: 300 | Добавил: connies9uw | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar